Halo VS Half Life

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door party crusher, 26 okt 2004.

1. t-dog

t-dog BLEEH

Leuk Bevonden:
    0
    zeker halo

2. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel lastig vind ik, de single player zelf vond ik van halo en half life allebei legendarisch. Beiden zijn op het moment eigenlijk nog niet overtroffen (op eigen platform dus). Multiplayer van half life was niet zoveel aan, van halo was die dan wel weer super. Co-op of gewoon split screen en vooral system link. Als Counter strike echter ook meetelt, denk ik dat half life wel beter is. CS is nog steeds wel de beste multiplayer game van et moment (mening dan he). Heb et echt jaren gespeeld, vind 1.6 wel weer wat minder maar toch. CS blijft wel de shit

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Halo ....omdat ik rook.

ow en omdat Half Life realistisch wil overkomen,is natuurlijk niks mis mee maar het is voor de rest een shooter die we in andere shooters kwa verhaal (soort gelijk) en kwa sfeer (soort gelijk) nu al zovaak hebben gezien deel 2 zal naar mijn menig net zoiets worden en ja het zal vast een grafisch hoogtestandje zijn maar ook dat hebben we nu al vaker gezien. :D

*pruil*

5. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een voordeel van half-life was dat het echt moeilijk was, ik ben van al mijn vrienden de enige die hem zonder te cheaten wist uit te spelen. Halo vind ik persoonlijk veel te makkelijk, en veel te kort. maar ja dat is mijn mening en dit zegt natuurlijk helemaal niks over hoe de nieuwe versies worden, dus ik ben zeer benieuwd!

p.s.
    Half-life is echt een pc spel dat speelt echt voor geen meter op de xbox, het voordeel van Halo is dat het nog wel redelijk te doen is op de xbox.

6. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut Half-Life, want Halo is eigenlijk gewoon een standaardshooter van schiet alles wat op je af komt kapot zonder een verhaal en bij Half-Life is het verhaal ijzersterk.

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    half-life, dit heeft zon grote impact gehad op de games wereld.

8. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    het laatste 2 is al zowiezo over GFX dusss... WANT: met een kutengine kan je geen mooie textures tevoorschijn toveren en dus zijn dan standaard de designs enzo lelijk ;)

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    @VT3K

designs hoeven niet met de gfx te make te hebbe.
    je kan een super engine hebbe en fantastische gfx maar dan kunnen de levels nog slecht ontworpen zijn.
    en wat wapens betreft. dit kun je met standaard texures nog heel cool er uit laten zien

en nog ff aan tijgernootje
    als je alle E3 trailers van Half Life heb gezien kom je al veel te weten over het verhaal

Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  10. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Halflife, Halo heeft me nooit zo geboeid, en Halflife ben ik een lange tijd erg zoet mee geweest en verwacht van deel 2 ook weer hetzelde :)

11. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je het zo bekijkt:D
    neway, ik kies voor halo, heb half life zelf liggen en vond t verhaal wel goed maar de gameplay vond ik gewoon zuigen met sommige van die achterlijke monsters, Halo vind ik een erg goed verhaal hebben alleen die missie in da ruimteschip met al die onzichtbare dudes vond ik echt heel irritant ( das de enige keer dat ik me ge-ergerd heb aan halo, Halo winzz :D

12. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit nou weer voor onzin, net alsof halo zo makkelijk was, heb er echt wel even moeite voor moeten doen op legendary.
    ten tweede vindt ik dat halo goed speelt op de xbox
    en ten derde vindt ik dat je deze games niet kunt vergelijken.

Deel Deze Pagina