Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, dus er is altijd ruimte voor verbetering. een 10 voor een spel cq het perfecte spel bestaat niet.
     
  2. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt je kunt een spel nooit een 10 geven. maar je kunt een spel wel een 9.6 of 9.8 geven maar ik denk niet dat er veel spelen zijn die dat halen. halo 2 zouw denk ik tusen de 9.5 en 9.7 krijgen denk ik.
     
  3. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
  4. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool: Ik vraag me af wat het is?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja als San Andreas al een 9.9 krijgt. Wat zou Ocarina of Time dus eigenlijk wel moeten hebben? En btw tis tog cewl dat je in de water temple na 1 foutje vast zat dat maakte het spel ook zo leuk de moeilijkheidsgraad.
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Final Fantasy 7 is naar mijn idee de beste game ooit en Zelda: OT is ook helemaal geweldig maar geen van deze 2 games zijn perfect. halo 2 ook niet...
    Was trouwens op RTL nieuws gisteravond, Halo 2 staat op de 2e plaats van meest gewilde games van het moment San Andreas staat 1 !
     
  7. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    lol halo 2 in rtl nieuws :9
     
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Lol wat zeiden ze er verder over dan ? heb het nieuws niet gezien...

    Of was het alleen over meeste gewilde game
     
  9. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat ik dom vind is halo 2 op 2e plaats gta san andreas eerste plaats :confused: ik dacht dat halo 2 ver boven de pre-orders zat dan gta :confused:
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me niet meer dan logisch dat GTA meer gewild is, aangezien er meer Playstations zijn verkocht dan xbox. Het aantal pre-orders zegt nog niks over het aantal gamers dat in totaal van plan is om de game aan te schaffen.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, 't kan goed dat een heleboel mensen HALO2 zelf helemaal niet pre-orderen.
    Wat ze bij Gta San Andreas wel doen.

    Maar zit er in HALO2 helemaal GEEN systemlink in?! :confused: zoals bij HALO1. Dus dat je gewoon 2 xboxen hebt met twee tv's en dan twee samen op één TV tegen die anderen op één TV.
    Is dit er gewoon uitgehaald?!
     
  12. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zit er nog gewoon in. Een optie die bedacht is door gamers, Co-Op via System Link is nooit in Halo 2 gekomen, en zit er dus niet in.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ow okey :)

    Ik dacht al, had namelijk met een paar maten al afgesproken om in het weekend van 13/14 november HALO2 te gaan spelen. Uiteraard via systemlink!

    Was wel heel lullig overgekomen als het eruit was gehaald!
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ach al die cijfers slaan toch nergens op. kijk maar eens naar oude reviews. ik geloof dat colin mcrae 3 een 9,5 kreeg voor de xbox. slaat echt nergens op.

    als je een 8 geeft als review, dan wordt dat beschouwd als een crisis spel.
     
  15. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de mediamarkt was San Andreas al helemaal platgereserveerd :D Zo'n gast vroeg erna, ik reserveerde daarna Halo 2 en die was nog ruimschoots beschikbaar... maar er zit ook een verschil in rls dates he? Misschien in de week voor de 11e zullen de Halo 2 reserveringen ook wel helemaal vol zitten...
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh and as for the unrevealed Covenant weapon, it's neat, but nothing to get your knickers in a twist over.

    ;) Leuk, maar niet bijzonder dus.
     
  17. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    IK wil gewoon even melden dat in de nieuwe GUNK (belgisch gamemagazine) HALO2 wordt besproken! ik heb hem vandaag gehaald, bij deze is de eerste nederlandstalige review dus een feit! Hij haalt, btw, 95%. vond ik toch ff interessant om te melden (btw: het is de GUNK met GTA SA op de cover). :)
     
  18. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is hun manier van reviewen? Geven ze ook cijfers als 82 of 67 of is alles afgerond op 5 en 0? Wat waren de positieve en negatieve punten? (En wat kreeg GTA? :p)
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je zin en tijd hebt geef even een korte beschrijving van de revieuw alleen het cijfer zegt me namelijk niet zo veel.

    Wat vind je trouwens van het blad, geven ze vaker hoge cijfers?
     
  20. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    co op via system link zit wel in halo2...of bedoel je wat anders?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina