Amped of PGR?

Discussie in 'Algemeen' gestart door visje, 10 apr 2002.

1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej nie echt k wou dat gewoon ff beantwoorden

2. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
  3. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik denk dat hij na 3mnd toch al wel een game gekocht heeft ;)

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    neem gewoon PGR ;) want als je eenmaal vast zit met amped (zoals ik nu) is er gewoon niks meer. ook de mp sucks je kan niet eens racen tegen elkaar ofzo. nee het moet om en om:mad:

5. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik denk dat hij na 3mnd toch al wel een game gekocht heeft

Damm, zulke posts zouden gesloten moeten worden...maar ja toch ff off topic linkjes gestuurd. :9 :9 :9

6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PGR kan je wel n tijdje mee hoor, is ni heel simpel om de wagens zomaar in 1 keer te unlocke hoor, Amped weet ik ni veel van, moet ik binnekort binnekrijge, kheb t nl. geruild voor mijne THPS3, maar PGR is echt wel goe hoor, vet realistisch: alle autos gedragen zich verschillend

7. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    Spijt me ;) (btw, die post van jou mag dan ook pleite :p)

Ik ga morgen Amped kopen waarschijnlijk -heb PGR al-, maar is die echt moeilijk onder de knie te krijgen dan?? Besturing is toch niet net zoals SSX Tricky?? Die vond ik zoooooo kut namelijk....

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is soms best verwarrend zeker als je ook nog veel andere spellen speelt.... verder vind ik de langzame menus irritant. Ook wordt het spel opeens veel moeilijker maar dat houd t wel leuk 8)

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb amped enik vind het wel een leuk spel, maar soms kom je echt niet verder en dan laat ikhet maar ff een tijdje in de kast liggen, maar nu ben ik weer in een fase dat ik heel veel haal dus ga ik nu maar weer van de berg af boarden :+

10. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    neejoh : Spijt me (btw, die post van jou mag dan ook pleite

Als deze 'oude post' gesloten was , dan had ik er ook niet kunnen gereagreren, duh... ]:-

Ik heb Amped dus laten liggen in afwachting voor TWS, Amped is ook cool. Besturing is moeilijk maar wel te leren. Anders is het spel ook te simpel.
    :)

11. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    ..euuhh... Als ik het goed heb, is dit wat ik nu tik een post, en dit hele draadje van posts een topic :confused: Raar dat ik je niet begreep?? Dacht dat het op mijn post sloeg, en niet het hele topic.. My fault :{

Ik heb hem zelf niet gekocht, maar een maat van me, en we hebben het vanmiddag de hele tijd lopen spelen bij mij thuis, ERRUG GAAF! Besturing valt mij echt 400% mee! Het is gewoon tony met wat kleine aanpassingen, dus dat is echt 2runs en je hebt het onder de knie. Viel me mee dat ik gelijk dikke sprongen kon maken :) *Trots is op zichzelf*

Deel Deze Pagina