Lol wat een zeilig nieuws verhaal was dat ik heb het vanochtend gekeeken bij de herhaling van Editie NL Laat! ik vond het maar zeilig ze hebben kennerlijk geen verstand van GAMES en de hardware!
YOw thanx, ik wou het ook nog eens checken. Was dit gister uitgezonden? Heb net op teletekst gekeken, het is al voorbij (9:19) Staat het niet op internet?
Denk het wel! Maar ik vond er geen bal aan!! je zag niks alleen een interview met Arthuur maar echt bijzonder is het ook weer niet!
je kunt het hier bekijken...het staat er nu nog niet op, maar ik denk dat ze het er morgen pas opzetten...er staan iig wel alle onderwerpen die ze hebben uitgezonden, de laatst nieuwe is maandag http://www.rtl.nl/actueel/editienl/
Ik heb het ook gezien alleen wilde ik het ook op XBW posten voordat het werd uitgezonden alleen kon ik de thread van "wat er op TV komt" niet vinden. Ja, als ze nu gewoon iemand erbij halen die er verstand van heeft en die dan de namen goed uitspreekt. "Gamecube is dat geloof ik?"
haha, ze zeiden dan wel dat de drie systemen gelijk waren maar de "kampioen"(King Tuur) had wel mooi een crystal controller in zn handen terwijl ie pgr2 en halo speelde... Dat moet toch wel iets zeggen over de console...als kampioenen er op spelen......
En welk spel speelde King Tuur tijdens zijn interview? Juist, PGR2 En welk spel speelde die doos en King Tuur samen? Juist, Halo Dik punt voor Microsoft, dacht ik zo .