Xmaster, je hoeft geen xbox partner te zijn om binnen te geraken, ik heb niks met MS of xbox te maken alleen m'n broer werkt in een computerwinkel en die had een uitnodiging gekregen, iedereen kon mee maar dan moest je dat wel via de login doen van de winkel enzo ben ik meegeglipt.
tjah firstblitzer, wat kan ik vertellen, framerate drops waren er gewoonweg NIET, alles so smooth als het maar zijn kon, plasma's worden de grootste fun in multi, heb er zo'n drie kunnen taggen en da's de max. Graphics springen ivm deel 1 in het oog maar het blijft nog maar de vraag of alles uit de kast wordt gehaald voor multiplayer maps enzo, als de SP er nog beter uitziet dan vallen er heel wat mensen achterover die beweren dat de grfx niet spectaculair zijn, maar zelfs als die zouden tegenvallen de gameplay is gewoon af, ik had de avond voordien halo nog zitten spelen om terug wat feeling met de controls te krijgen en het speelt even goed, ook de truc met de ghost lukte aardig op zanzibar en op de ghost springen ipv omver gereden te worden is een absolute kick.
De andere map waarop de wedstrijd werd gehouden was enorm uitgebreid met transportbanden, ik had de indruk dat het een soort afvalverwerkend bedrijf moet zijn met van die kubusjes schroot die op de banden werden vervoerd, prachtige lighting, ik loop alles af maar tot op heden nog niks negatiefs gevonden.
Daarna Mechassault gezien niet kunnen spelen, maar ik was een fan van deel 1 en nu ziet het er gewoon beter uit, beweegt de mech soepeler, kan je hem verlaten en sfeer, sfeer, sfeer, toch zeker in de level waarin werd gespeeld op de demostand.
Fight Club: ten eerste ik ben geen beat 'um up fan, maar grafisch in orde. Eén ding was wel prachtig gedaan wanneer je tegenstander bijna uitgetelt is kan je hem beet nemen en een special move doen, wanneer die uitgevoerd wordt verandert de camera stand naar en cinematischer view en zie je het skelet van je tegenstander doorschijnen en hierdoor zie je bijvoorbeeld dat je z'n nek breekt, of rug whatever turns you on.
De karakters bewegen zich wel een stuk trager voort dan bijvoorbeeld in Doa: Ultimate.
Doa Ultimate was ook te spelen maar trok massa's volk en zag er terug heel goed uit, weinig verandering in de grafische pracht maar nog meer interactie met de omgeving.
Om de beat 'em ups af te ronden Mortal Kombat Deception stond er ook maar na Deadly Alliance ben ik er geen grote fan meer van en heb ik uit de verte gekeken en heeft me niet van mening kunnen veranderen.
Dan voor Rivanov: PES4, wow! Ik vond Fifa al veel beter tov vorige editie's terwijl ik eigenlijk nooit een PES had gespeeld maar PES is de beste zeker op gameplay en ook wel de grafische afwerking, player details enzo kloppen veel meer in PES alleen het nadeel dat de engelse clubs, franse en duitse niet bij naam worden genoemd terwijl de spelers in deze competitie dan wel weer officieel zijn? Ik heb tegen m'n broer gespeeld hij met Barça en ik met Inter en je kan prachtige goals maken, bal heeft een veel realistischer gevoel dan in fifa, eigenlijk op alle gebieden beter enkel jammer van die 'fake' club namen in de netgenoemde competities.
Ik hoop dat hiermee de honger even gestildt wordt
Even nog een kleinigheid over het halo 2 filmpje, de tekst wordt ingesproken door redelijk bekende acteurs zo herkende ik zeker Ron Pearlman (HellBoy) en ook de zwarte vader van Cameron Diaz in There's something about mary niet de grote namen maar toch...
Edit: was dit ff vergeten grote afwezige voor mij dan was Forza Motorsport waar ik echt naar uitkijk besides Halo 2 maar stond er niet en ook maar da's dan persoonlijk ESPN NFL en NBA 2k5 want die staan er toch ook aan te komen eind november.
Klik om te vergroten...