Xbox Partners Day in Brussel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 27 okt 2004.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was het dan zover, de partners day in brussel! De hoofdreden om hiernaartoe te gaan was natuurlijk de Halo 2 Contest, met 16 samen spelen op een multiplayer map en deze keer niet Zanzibar.
    Wat wij allemaal al wel wisten is alleen maar bevestigd geworden, 10 november is nog veel te lang wachten!!! Als het zo vlot speelt over Xbox Live, dan vrees ik voor sommige mensen hun aankomende examens en de daarbij verloren nachtrust, het vergde wel wat gewoon wording om met beide triggers een wapen af te vuren, betrapte me er vaak op toch altijd maar met één aan het vuren te zijn maar het beterde naar het einde toe.

Buiten deze contest konden ook nieuwe aankomende games getest worden, wij hebben Pro Evolution Soccer 4, Fight Club, Mechassault 2, Goldeneye: Rogue Agent, Halo 2 (Zanzibar) en NBA Live 2005 (deze gezien maar niet gespeeld want disc was niet goed blijkbaar).

Voor dit alles was er nog een promo film over de aanstaande line up maar veel nieuwe dingen hebben we niet te zien gekregen alleen de diary-achtige docu over Halo 2 was de moeite waard.

Aan deze avond houd ik een Master Chief Limited Edition Figurine over en een heel groot verlangen naar 10/11 zoals velen op dit forum waarschijnlijk.

2. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, Lucky basterd :p

3. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Damn... En waarom moest ik daar weer niks van weten:p
    En dan ook nog Halo2 |geen Zanzibar|(begin daar ziek van te worden: "Wij hebben exclusief Halo2 Zanzibar gespeeld"
    Enigste reden waarom ik er niet zou zijn is omdat het helemaal in Brussel is...:confused:

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    is er geen video op internet van die Halo 2 docu, dan heb ik het niet over die docu's van xboxtv op www.xbox.com/xboxtv, maar die Baltimore Raven bedoeld.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    8) Heb je PES4 gespeeld? En hoe is de Xbox versie?

6. XeoN

XeoN Guest

Damn hoor he, ik wil ook die masterchief !

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey Baltimore, vertel ons nog wat meer kerel 8)

Hoe vond je de graphics, framerate etc. Speelde het anders als Halo? Wat vond je van de andere games?

Alvast bedankt, ben erg nieuwsgierig.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En volgens mij moest je een partner van Xbox zijn.....

9. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Xmaster, je hoeft geen xbox partner te zijn om binnen te geraken, ik heb niks met MS of xbox te maken alleen m'n broer werkt in een computerwinkel en die had een uitnodiging gekregen, iedereen kon mee maar dan moest je dat wel via de login doen van de winkel enzo ben ik meegeglipt.

tjah firstblitzer, wat kan ik vertellen, framerate drops waren er gewoonweg NIET, alles so smooth als het maar zijn kon, plasma's worden de grootste fun in multi, heb er zo'n drie kunnen taggen en da's de max. Graphics springen ivm deel 1 in het oog maar het blijft nog maar de vraag of alles uit de kast wordt gehaald voor multiplayer maps enzo, als de SP er nog beter uitziet dan vallen er heel wat mensen achterover die beweren dat de grfx niet spectaculair zijn, maar zelfs als die zouden tegenvallen de gameplay is gewoon af, ik had de avond voordien halo nog zitten spelen om terug wat feeling met de controls te krijgen en het speelt even goed, ook de truc met de ghost lukte aardig op zanzibar en op de ghost springen ipv omver gereden te worden is een absolute kick.

De andere map waarop de wedstrijd werd gehouden was enorm uitgebreid met transportbanden, ik had de indruk dat het een soort afvalverwerkend bedrijf moet zijn met van die kubusjes schroot die op de banden werden vervoerd, prachtige lighting, ik loop alles af maar tot op heden nog niks negatiefs gevonden.

Daarna Mechassault gezien niet kunnen spelen, maar ik was een fan van deel 1 en nu ziet het er gewoon beter uit, beweegt de mech soepeler, kan je hem verlaten en sfeer, sfeer, sfeer, toch zeker in de level waarin werd gespeeld op de demostand.

Fight Club: ten eerste ik ben geen beat 'um up fan, maar grafisch in orde. Eén ding was wel prachtig gedaan wanneer je tegenstander bijna uitgetelt is kan je hem beet nemen en een special move doen, wanneer die uitgevoerd wordt verandert de camera stand naar en cinematischer view en zie je het skelet van je tegenstander doorschijnen en hierdoor zie je bijvoorbeeld dat je z'n nek breekt, of rug whatever turns you on.
    De karakters bewegen zich wel een stuk trager voort dan bijvoorbeeld in Doa: Ultimate.

Doa Ultimate was ook te spelen maar trok massa's volk en zag er terug heel goed uit, weinig verandering in de grafische pracht maar nog meer interactie met de omgeving.

Om de beat 'em ups af te ronden Mortal Kombat Deception stond er ook maar na Deadly Alliance ben ik er geen grote fan meer van en heb ik uit de verte gekeken en heeft me niet van mening kunnen veranderen.

Dan voor Rivanov: PES4, wow! Ik vond Fifa al veel beter tov vorige editie's terwijl ik eigenlijk nooit een PES had gespeeld maar PES is de beste zeker op gameplay en ook wel de grafische afwerking, player details enzo kloppen veel meer in PES alleen het nadeel dat de engelse clubs, franse en duitse niet bij naam worden genoemd terwijl de spelers in deze competitie dan wel weer officieel zijn? Ik heb tegen m'n broer gespeeld hij met Barça en ik met Inter en je kan prachtige goals maken, bal heeft een veel realistischer gevoel dan in fifa, eigenlijk op alle gebieden beter enkel jammer van die 'fake' club namen in de netgenoemde competities.

Ik hoop dat hiermee de honger even gestildt wordt :)

Even nog een kleinigheid over het halo 2 filmpje, de tekst wordt ingesproken door redelijk bekende acteurs zo herkende ik zeker Ron Pearlman (HellBoy) en ook de zwarte vader van Cameron Diaz in There's something about mary niet de grote namen maar toch...

Edit: was dit ff vergeten grote afwezige voor mij dan was Forza Motorsport waar ik echt naar uitkijk besides Halo 2 maar stond er niet en ook maar da's dan persoonlijk ESPN NFL en NBA 2k5 want die staan er toch ook aan te komen eind november.

Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  10. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    waarom hebben de mensen in belgie altijd mazzel :mad:

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je vertellen Forza is vet had je maar naar de Gameplay beurs moeten komen:p.

12. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Forza motorsport was misschien een grote afwezige maar op de futurixperience in brussel gaat men het kunnen spelen, zo ook voor HALO2 babyyy ! :p

Laatst bewerkt: 27 okt 2004

Deel Deze Pagina