1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Top informatie, wel een mooie prijs voor zo'n set, maarre

    DTS in een game, zou tijd worden ja, maarja voorlopig dus niet. Digitaal zijn ze allemaal (of iemand moet nog een plorkgame hebben liggen:))
     
  2. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    tha d dan zou ik aan tweedehands denken....ebay ofzo.... marktplaats...
     
  3. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat er dts inmovies bestaan. BIj xbox weet ik niet zeker maar playstation heeft dat wel een soort tussen stukje met vooraf opgenomen dts sounds op beelden vb als je een soort main level bereikt in het spel.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  4. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou kunnen, alhoewel ik me bijna niet kan voorstellen.

    Enne Tha-D, waarom denk je niet aan setjes als deze:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik google maar wat, maar via http://www.outlet-shop.nl/ staat er dat ze AC-3 ondersteunen (dolby digital dus http://www.dolby.com/resources/tech_library/index.cfm) ,als ze hiervoor een ingang hebben moet dit dus een coaxial of optische ingang zijn (al kan ik ff geen plaatje vinden van de achterkant ofzo:))
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mmm..ik zit nu weer te denken aan de set van Marius (A) :) Omdat ik verder niet echt veel bijzonders zie en die van hen eigenlijk perfect is. En heb in1x weer geld door een Correctie op mijn salaris :eek: _O_
     
  6. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehehe I'll admit it, it was me :) Vind het leuk om zo af en toe op GOT wat pics te posten, altijd leuk om feedback te krijgen op me bios, kan het alleen maar beter van worden uiteindelijk. Bedankt voor de complimenten! Kamer is nog wel een beetje een zooitje maar dat had ik enigzins aan de kant geschoven :)
     
  8. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0

    Zijn dat niet de speaker aansluitingen?
     
  9. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    haha, ja da's de vraag, kan ook 5.1 input zijn (aangezien dat onder het plaatje stond vermeld ;) )
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  12. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor hem alleen maar over 6-channel sound, dat is wel 5.1 maar voor je xbox issie niet geschikt, tenzij je de rood witte tulips gebruikt maar dan krijg je geen dolby digital, je krijgt wel geluid uit 6 speakers maar dat is niet te vergelijken
     
  13. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
  14. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah

    tja er is nou eenmaal een grens, gewoon diep adem halen quack }:]
     
  15. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Die grens word door veel mensen die niet verder willen kijken dan hun neus lang is overschreden
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mja sorry voor al die domme vrage maar ik ben nu 1maal een Hardware n00b :)
    Heb net de set van Marius gekocht, weet ik zeker dat ik goed zit. De Creative Inspire 5.1 Surround Set 5500D :D
     
  17. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede keus. De oudere 5500 set speelt zelfs iets beter dan de 5700 set volgens de revieuws.
     
  18. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarom mijn geluid hapert,:'-( bij dolby digital. Het rode optische licht blijft gewoon branden maar als k hem in me gd580 stop dan gaat het lichie van Dolby Digital steeds aan en uit, en geluid gaat dan haperen. Licht dat aan die advance scart die ik voor 14 euro bij futuremax heb gekocht. of is t gewoon dat me xbox de dolby digitaal kanaal niet goed kan afspelen. Bij films doet ie perfect, naja niet s upergeluid maar hij produceert wel dd.
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heeft niet iemand nog een Advanced Scart Cable voor me liggen? Kan em nu wel gebruiken :)
     
  20. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien interessant voor mensen die op korte termijn een Creative setje willen kopen. Creative houdt op 5, 6 en 7 november een grote uitverkoop van 40.000 artikelen in de Arena. Meer info op deze website
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina