Monteren 360 Modena Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gex, 26 okt 2004.

  1. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb een 360 Modena Racing Wheel gekocht, maar nu lukt het niet om het in elkaar te zetten, om precies te zijn, de klemschroef krijg ik niet in het stuur gedraaid (er lijkt geen schroefdraad in het stuur te zitten, en dat lijkt me toch nodig), doe ik nu iets fout, of is het stuur niet goed, hopelijk heeft iemand ervaring hiermee, en weet ik of ik er terug mee naar de winkel moet.
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien een digitale camera, zo kun je meer duidelijk maken, omdat niet iedereen weet hoe precies dat stuur er uit ziet. Als je een camera hebt dan kun je zo die foto uploaden op http://imageshack.us/index3.php en daar krijg je een link die je in een post kunt plakker!

    greetz wooly
     
  3. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor du xbox? Die moet je op je benen zetten. check de gebruiksaanwijzing helpt bij mij altijd wel
     
  4. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet inderdaad dat je hem op je benen moet zetten, maar bij het in elkaar zeten, moet je het stuur bevestigen aan het gedeelte dat op je benen moet (het knee-top systeem) dmv een schroef, en die wil niet in het stuur vast. :'-(
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals Wooly zegt maak een foto!
     
  6. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen proberen een foto te maken (flits is te zwak, dus moet bij daglicht), al vrees ik dat daar weinig op te zien zal zijn.
     
  7. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hoeft hem niet in je [fout]xbox[/fout] STUUR te schroeven... je klikt dat andere onderdeel erop, in plaats van dat apparaat voor op je benen...
    Als je hem dan aandraait, klemt hij zich vast tegen de tafel door een soort "wip-effect"...

    Ik kan het ff niet duidelijker maken, ik heb dat stuur niet meer.
    Succes ermee.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  8. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het stuur ook niet in de xbox schroeven, maar op kniehouder, en die schroef die d'r voor bij zit lijkt niet goed te zijn. :mad:
     
  9. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier dan een foto :

    [​IMG]

    De moer die er langs ligt moet dus door het kneepad heen in het stuur bij de pijl worden gemonteerd, maar daar zit dus geen schroefdraad in....
     
  10. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Excuus.... ik bedoelde ook niet "xbox" natuurlijk.
    Maar... je hebt een STUUR, een KNIE-onderdeel en een TAFEL-onderdeel. De schroef hoort bij het TAFEL-onderdeel.
    Het KNIE onderdeel zou je er gewoon op moeten kunnen klikken/schuiven...

    [edit]Laat anders maar zitten, misschien heb ik het wel mis. Mijn stuur was iig niet zo moeilijk[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  11. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook dit stuur, hij komt er schuin op te staan, dus je moet hem een beetje kantelen, dan vastdraaien... maar wat mijn probleem was is dat je het stuur bij bijna geen 1 spel kan instellen, je kunt alleen uit standaard controller S opties kiezen... en dan werken de flippers niet om mee te schakelen :mad: help me plz!
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    je moet dan toch gewoon manuel kiezen bij als je kunt kiezen tussen ver transmissie??? dan zou ie het moeten doen.
     
  13. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik gedaan, maar als je dan de flipper gebruikt geeft hij gewoon gas, en wat gear down moet zijn is dan de rem... merkwaardig, welke controller set heb jij hem pcies staan ? (meestal 1,2,3,4)
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb hem niet meer, maar hij heeft het wel altijd gewoon gedaan bij mij...
     
  15. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is de enige juiste manier om het stuur in elkaar te zetten!!!!

    Jou probleem is dat je stuur kapot is!!! Er moet gewoon wel een schroefdraad in het stuur zitten. Die zit er dan in d.m.v. een buisje dat in het gat in het stuur zit. En dat buisje heeft dan aan de binnenkant een schroefdraad.

    Als mn broer wakker is en k hep gevraagd of k zn digicam mag lenen zal k miss nog ff een foto toevoegen.
     
  16. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0

    K hep dit stuur dus owk en bij mij werkt hij perfect. K hep geen racespellen die jij hebt maar k probeer meestal gewoon alle controller in stellingen totdat er één bevalt. En bij SEGAGT2002 en PJGR 1 werkt dat super. Let wel dat alleen het bovenste gedeelte van de flipper is om mee te schakelen.
     
  17. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had mn stuur verkeerd begrepen denkik :p ik dacht namelijk dat de flippers bedoelt waren of te schakelen (wat logisch is) maar het bleek dat dat extra gas en rem dingen zijn... vandaar ;)
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het niet zo dat je dat kan instellen? Ik dacht namelijk dat dat wel kon...
     
  19. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ja, laat me dat dan snel weten, want anders is t schakelen echt irritant... maarja... let me know and ill give you a blow :eek: :>
     
  20. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Als juhllie het 360 MODENA RACING WHEEL hebben dat ik en (volgens mij ook) Gex hebben (die van Thrustmaster). Dan bestaan de flippers uit 2 gedeeltes, waarvan het bovenste is om mee te schakelen en het onderste om mee te acceleren en te remmen.....
     

Deel Deze Pagina