1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeik MS, Denk je eindelijk dat MS het begint te leren verneuken ze het toch!!!!
    En ik heb een e-mail naar ze gestuurd en ze zijn zowieso niet van mij af! en Fardo als jij naar A`dam gaat aktie voeren ga ik met je mee!!!!!!!! ROT MS!!!
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    *gaat mee met fardo
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb 'm maar omgezet naar de normale versie.
    In dit gehucht zal er 11 November vast nog wel een LE versie in de winkel liggen.

    Ik moet en zal op 11 November Halo 2 spelen.
     
  4. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Mirik, wel goede zaak dat je play.com als optie geeft. Weet ik tenminste dat jullie het echt menen. Ik heb ook gemaild, naar info@microsoft.nl. Eikels.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar waarom de LE en niet de normale versie? Is de normale versie dan niet de volle mep waard? Wil microsoft gewoon geld hebben van de hardcore gamers? Waarom?! Ik had eerst ook een LE edition, en als alles goed was gegaan had ik die nog steeds ( halo 2 pack bestelt, dus LE gecanceld). Ik kan me jullie woede heel erg voorstellen, ik denk dat ik persoonlijk ook super boos zou zijn, en tja, het is dat ik niet in Amsterdam woon, maar dit kan niet. Microsoft ***** ze eigenlijk achterban hiermee.
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net 3 minuten voor dat de winkels dicht gingen nog als een gek alles bij langs gebeld. Gelukkig kon ik morgen nog terecht voor een bestellig van de LE bij de lokale gameboer.

    Nu hopen dat dat mens achter die telefoon niet zat te lullen en ik er morgen achterkom dat het spel alsnog is uitverkocht.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien moeten we massaal Microsoft mailen?
     
  8. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge hoe laag kun je zakken!!! Wat vreselijk jammer deze actie van MS, die oh zo blij waren met zoveel pre-orders. Ik heb wel even een mailtje naar GC shop gestuurd om toch eens te vragen in hoeverre het toch mogelijk is om de prijs dan maar (met tegenzin) op te krikken, en alsnog die LE pre-orders aan de man te kunnen brengen. Ondanks dat dit tegen hun princiepes was. Maar ja ik ben dan wel bereid om wat bij te betalen, anders overweeg ik toch de normale versie, want je kunt wel wachten, maar ik denk dat het op niets uitloopt. En als ze er dan alsnog een paar krijgen wordt dit een regelrechte loterij.

    Misschien dat meer mensen het hier mee eens zijn, ik had het een paar pagina's terug ook al zien staan bij iemand die wel wilde bijbetalen.

    Play.com is idd geen optie, dan ben je anderhalve week verder, ze hebben hem nog wel zag ik net!!!

    Afwachten wat voor antwoordt ik terug krijg van GC shop :confused:
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    heb me eigen mailtje gestuurd
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    GC heeft al geprobeerd om de prijs op te schroeven zegmaar dat ze zelf verlies zouden lijden.
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gaan vragen of ze de le hebben zo zegt diene . in nederland en belgie verkopen wij da niet alleen in amerika en daarachter heb ik hem nooid meer gezien
     
  12. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... idd erg balen... ik hem hem geannuleerd en reserveer hem morgen nog wel bij mijn werk... heb er nog 2. Dus dat is toch een geluk bij een ongeluk
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    wat een naaierstreek van MS!
    dat doe je toch gewoon niet!
    anyway ik heb geen pre-order maar ik koop het in de winkel.
    succes Fardo en the rest met the protestatie met spandoeken!
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nu zeggen ze da ze hem nergens kunnen bestellen te veel vragg achter
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik ga zeker demonstreren misschien een actie plan maken ... en media er bij halen

    :eek: die is er al
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hier... ik leef mee _O_ ik heb dan weliswaar nergens een LE gepre-ordered, maar ik heb wel begrip voor jullie reactie's. Idd veel succes.
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als dat event niet doordeweeks was had ik misschien nog met de trein erheen gegaan om te protesteren. :) Franky zoeken en een eierdoos op m legen! }:]
     
  18. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wacht nog even met mijn preorder omzetten tot vanavond of morgen. Maar ja, het zal wel moeten als je hem op de release wilt hebben.
     
  19. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ff please: ****** MICROSOFT, DOOD AAN MICROSOFT!!! ik BOUW DAT DING OM EN EHT IS HUM EIGEN SCHULD!
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ah Gelukkig ik dacht al waarom las ik geen Halo 2 Normal Edition maarja ik heb daar gelukkig aleen een Crystal Xbox Halo 2 Pack Pre-orded & De Gamecom Headset dus no prob for me=) ik heb de Limited Edition ergens anders pre-orded omdat hij in GCShop uitverkocht was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina