Hoi, Ik heb vandaag het blad Gunk gekocht (was opeens in de winkel, nooit eerder gezien) en ik was echt zo enorm verbaasd dat ik het maar heb gekocht. Reviews van Halo 2, Jak 3, Ratchet and Clank 3, NFS: Underground 2 zijn een paar voorbeelden. Mijn vraag is nu: is dit magazine wel betrouwbaar? Naar mijn geweten heeft nog geen een blad een reviewversie van halo 2 gekregen en dan volgens al helemaal niet zo'n soort magazine. (trouwens een 9,5 score). Ik was dus eigenlijk benieuwd of iemand ervaring had met dit magazine, want ik vind het best ongeloofwaardig. Het komt volgens mij uit belgie. Groeten
Aankomende PU (maandag in de winkel) heeft ook de review van Halo2, en gister was er een bericht over de review in et official xbox magazine (9,7). Verder weet ik niet of et goed blad is.
gunk GUNK magazine is inderdaad een Belgisch blad. Het is wel betrouwbaar want het is redelijk bekend in Belgie, er bestaat zelfs een programma van (GUNK tv) dus qua betrouwbaarheid zit het wel goed greetz
Ok, thanx voor de reacties. Voor de geinteresseerden: Fable: 89 NFS: U2: 90 Ghost Recon 2: 84 Fight Club: 53 Halo 2: 95 LOTR: Third Age: 88 Dit was het wle zo'n beetje van de Xbox. Ik vind het wel erg snel die reviews, hebben ze het niet gebasseerd op de previewversies ofzo want sommige spellen komen nog lang niet uit toch?