1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben er al achter gekomen dat je een potion waar je exp puntjes voor krijgt moet drinken als je een hoge multiplier hebt. Maar wanneer moet ik dan zon drankje drinken waar je stat permanent van verhoogd worden? Ik weet niet precies hoe die heet, maar er staat dan iets bij als 'most valuable found for will users' oid. Er gebeurt volgens mij maar bizar weinig als ik zon drankje achterover sla :eek:
     
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik vaak slomotion en ros iedereen tichtigkeer........
    zelf had ik nog maar 1 seconden over. :{
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben meteen naar de stijger gerend en heb daar met slow motion rond staan slaan. Ik had een heavy zwaard, en dan is het niet moeilijk om er 3 tegelijk neer te slaan met B.
     
  4. Joeym

    Joeym Good gamer

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu naar zo'n bandieten kamp maar daar heb je 2000 voor nodig om naar de 2e deur binnen te komen, ik heb helemaal geen 2000 , moet ik nu overnieuw gaan?
     
  5. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    nee, bij die kooien loopt een ventje rond. Vermoord dit ventje waardoor je de sleutel hebt tot de kooi. (zorg wel dat de andere bandieten dit niet zien) Open de kooi en de deur gaat open.

    Of ben ik nu eentje te ver?
     
  6. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, nee het klopt wat je zegt. Je kunt die bandiet makkelijk in de rug meppen waardoor hij geen tegenstand biedt. Als je de kooi open maakt rennen de gevangenen weg en kun je zonder moeite door de deuren. Heeft iemand het weleens opgelost met die assassins? zo ja, wat zie je dan?
     
  7. Joeym

    Joeym Good gamer

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik niet, ik ben 2 poorten door 1 waar je als badiet doormoet en 1 voor 1000 geld, daarna met de assasins heb ik geen geld meer en heb niks te verkopen, hoe kom ik DAN vaerder
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet bij die vent bij de bar (vlakbij de deur, links) ff chatten. Hij legt je een spelletje uit. Dat moet je binnen 35 sec. doen en hij geeft je de pas. Je kunt gewoon elke keer 1 gold inzetten :)
     
  9. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik dat cadue voor de burgemeester vinden?


    (ik weet niet hoe spoiler werkt)
     
  10. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Bowerstone north, koop dan een
    Black Rose

    Spoilers gebruik je zo: [ spoiler] je geheim [/ spoiler]
     
  11. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    @Joeym: dat is wel waar je een guard kan afmaken en de gevangenen bevrijden
     
  13. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar haal ik die [ spoiler] Ketting van haar [/ spoiler]
     
  14. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zonder spaties ;)

    Maarre... Hoe zit dat dan met zon potion die je stats permanent zouden moeten verhogen?? Je hebt er een van health en een will users magic weetikveelwat. Die ken je dus op ieder moment gebruiken? Dat hoef je dus niet te timen zoals bijvoorbeeld bij die experience potions die je moet gebruiken bij een hoge multiplier? Er gebeurt namelijk zo weinig als ik zon potion achterover sla :confused:
     
  16. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    op de begraafplaats van Oakvale kun je twee mannen zien fluisteren je moet achter het muurtje gaan staan en dan kun je horen waar de ketting is
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    @Benson: je health of will balk wordt een stukje langer en helemaal vol
     
  18. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah nog even over de mensen die moeite hebben met de Archiologist redden bij de havens, zo heb ik het gedaan:

    "Hier begint het verhaal van Ranger een dappere man die nog niet heel erg bekend was in Albion: Het was een regenachtige dag, P8er de grootste held die Albion ooit heeft gekend heeft stond boven op de berg, wetend dat beneden zich vreemde practijken voordeden... Hij liep rustig naar beneden tot er een Minion tevoorschijn flitste en dreigend op hem af kwam... P8er zette het op een rennen, niet omdat hij een lafaard was... Nee, P8er de grote rende omdat hij het leven wou redden van een arme man die was gegijzeld en midden in geel licht was gezet, P8er rende alsof zijn leven er vanaf hing, en zijn leven hing er van af, toen P8er beneden aankwam, met tientallen Minions achter zich aan, zag hij de arme man.. de Archiologist. Vechtend voor zijn leven maar vooral vechtend voor het leven van deze onbekende man, kliefde hij zijn grote zwaard door al de Minions, soms gebruikte hij een misterieuse spreuk, een spreuk die hem angstaanjagend en groot maakte, een spreuk die hij Berserk noemde, soms gebruikte hij enkel zijn grootste vriend, het zwaard met de rode vlammende gloed. En zo redde hij het leven van de Archiologist, en werd hij bekender en bekender in Albion... De goede man woont inmiddels in Bowerstone South, met zijn prachtige vrouw in een groot huis, overal waar hij komt is hij populair, ook al verlaat hij niet vaak de stad, vooral in het café waar de inmiddels al 65 jarige man zijn avonden slijt, als hij dronken is en een leuk spelletje heeft gespeeld, loopt hij weer naar huis met zijn lege bierbuik gevuld... en zo eindigd het verhaal van Druid."
     
  19. Joeym

    Joeym Good gamer

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx gelukt
     
  20. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar zit die begraafplaats?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina