Hallo, Ik heb nu al een paar dagen dat mij internet erg sloom is. Het zijn voornamelijk sites, ongeveer 90% van de sites is heel erg traag. Alleen XBW gaat nog wel redelijk snel :{ Ik heb al een paar keer gescand met Ad-Aware en alle Spyware verwijderd. Ook heb ik al gescand met Norton Antivirus, hij vindt niks. Ik heb ook nog even gemeten met Speedtest, maar dit is gewoon voor mij normaal. Zo is het altijd al geweest. Resultaten: [plaatje]http://img.photobucket.com/albums/v415/Xatos/Speedtesttest.jpg[/plaatje] Ik heb Planet ADSL Advanced. Weet iemand wat het probleem is, en waar het aan kan liggen? Alvast bedankt, Xatos
Heb je een limiet?? anders kan het daar aan liggen , vb. dat je teveel met je cam gezeten hebt of gwoon teveel gedowload hebt ..... maar moest je geen limiet hebbe greetzzz blonkie
dat lijkt me niet dat dat het is als op speedtest die snelheid er uit komt is dat dus wel de snelheid die je met die verbinding kan downloaden en uploaden als je normaal wat gaat downloaden zal hij dus ook wel die snelheden halen? Dan ligt het dus aan je internet explorer lijkt me Verder weet k er niet zo veel van af maar cookies verwijderen? Zou dat kunnen helpen? Of temporary internet files deleten ofzo Anders ns een andere browser proberen? Misschien zou dat een verschil maken Klinkt erg vaag in ieder geval
Ik gebruik mozilla firefox , ik vind hem echt top!! geen last meer van popups en zo ... je kan verschillende tabs in 1 scherm en zo , ik vind het super handig hier is de site op hem gratis te download , gwoon op klikke (h) http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/0.10.1/Firefox Setup 1.0PR.exe greetzzz blonkie ps. ik heb gehoord dat opera ook nog goewd is!!
Ik heb zelfde internet en waardes bij speedtest zijn bijna zelfde dus zou ik toch maar eens die "fantastische" helpdesk van planet mailen of bellen
Ik heb breedband internet van @home en ik heb ook al een dag of 4 last van een te lage downloadsnelheid. Deze is normaal 500 KB/s, maar op dit moment (al 4 dagen) is het rond de 200 KB/s. Ik heb gisteren een mail gestuurd, dus ik hoop snel een antwoord te krijgen.
Ow wat raar gisteren heb ik de hele dag geen internet verbinding gehad. En bij Chello zeiden ze dat het niet aan hun lag. Ze zeiden we dat ze iemand konden sturen voor 40 euro. Maar misschien dat chello wel zelf zit te fucken om zo geld binnen te krijgen. Je weet het tegenwoordig niet meer met al die bedrijven die ook aan oplichting doen. Maar toen we gebeld hadden en gezegt hebben dat we niemand voor 40 euro laten komen was na een tijdje ineens de verbinding weer terug.
Probeer eens je pc te formatteren...wil ook weleens helpen. Of meerdere ad/spykillers tegelijk draaien. En natuurlijk niet te veel uploaden
Ik heb iig geen datalimiet. Ik zal wel even een andere browser proberen. En wat zijn nog meer Spywarekillers?
Spybot Search & Destroy is er ook eentje. @ Xatos: Heb je je tijdelijke internetbestanden en cookies al verwijderd, dat kan ook een probleem zijn namelijk...
Ik heb alles al geprobeerd, maar het ligt toch echt aan de provider. Xbox live is ook bijna niet te spelen, zo slecht is de verbinding op dit moment.
Dat probleem is alleen op te lossen door @ Home zelf. Als ze de internetverbinding niet tijdig verbeteren, moet je de Algemene Voorwaarden er bij halen en zoeken naar een snelheidsgarantie (als je ADSL hebt). Op grond daarvan mag je @Home schriftelijk laten weten dat als ze de verbinding niet herstellen, je het abonnement per direct ontbindt. Stel wel een redelijke termijn die ze krijgen om de verbinding te herstellen (maximaal een maand).
Chello is een van de beroerdste op het gebied van service (UPC). Chello hoort zoiets gewoon kosteloos te doen, het is volgens mij idd een manier om geld binnen te halen. UPC heeft dat soort gewoontes jammer genoeg. Mijn advies: na de abonnementsperiode opzeggen en een andere provider nemen, bijna alles is beter dan UPC.
ik heb ook al een paar dagen last van erg sloom internet, gelukkig gaat het nu wat beter en heb ik op speedtest.nl een download speed van 534.7kbyte/s en upload van 54.2 kbyte/s. eerst was dat namelijk een download iets van 200kbyte/s en upload van 18kbyte/s. :{ maar gelukkig gaat het weer wat beter *)
Ik ben over het algemeen erg tevreden over @home. Het is iets van de laatste 4 dagen dat het slecht loopt, maar ik ga er vanuit dat ze het probleem binnen korte tijd oplossen.
Heb je Toevallig Win XP met sinds een paar dagen Service Pack 2 erop draaien (die update kwam deze week bij mij thuis nl.)? Soms wil ie nog wel eens twee firewalls (jouw eigen "custom" zoals Norton of McAfee en die van Windows zelf) over elkaar aanzetten. En dan gaat het niet zo snel namelijk. Kijk hier maar eens naar. Indien je speedtest normaal is, moet je het bij jezelf zoeken. En dan zou ik beginnen bij je instellingen voor veiligheid.
Ik heb hier gemengde gevoelens over. Ik heb net als alle andere breedbanders gewoon een download snelheid van 500 kb/s maar de upload haalt hij de 20 niet eens en dat zou toch wel rond de 50 moeten liggen, want de max ligt op 64 kb/s.