1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal mee eens, kan je dan niks zelf ?
    Als je 1 of 2 ker in het spel vastzit oke, maar als je zo vaak vast zit kan je beter tetris gaan spelen ofzo, probeer zelf dingen uit !
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    O-) Rustig aan allemaal, niet gelijk zo aanvallend reageren O-)
     
  3. AcidReign

    AcidReign Guest

    gelijk heb je. :)
     
  4. AcidReign

    AcidReign Guest

    ik heb ook een vraagje ik weet dat het niets met ninja gaiden te maken heeft maar...
    bij veel mensen zie ik dat ze naderhand een stukje tekst uit hun post groen maken zodat je het niet kan lezen!
    Hoe doen ze dat?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2004
  5. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend, dit is een HELP thread...als ik het zelf kon zou ik het hier niet vragen. Misschien zijn er mensen die niet zo goed zijn in dit soort games? Daar weleens aan gedacht?
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    [spoiler ] tekst [/spoiler ] zonder spaties


    maar waarom we allemaal een beetje ziek worden van dat constant om hulp vragen komt door Ryu Ralf en Mike-xxx... mikey je lijkt verdacht veel op ze dus probeer alsjeblieft zoveel mogelijk zelf en gebruik anders de zoek functie... al je vragen zijn minstens al 5 keer in deze thread beantwoord...

    I beg you...
     
  7. AcidReign

    AcidReign Guest

    jow bedankt :)
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    AAN IEDEREEN, ALLE NINJA GAIDEN GAMERS!!!!!!!!


    Dit is zo handig, het scheelt je veel moeite met eindbaas alma. In xbm staat hoe je elke eindbaas makkelijk kan verslaan, bij eindbaas alma stond dit niet:

    Als je haar ontwijkt en meteen een aanval doet die haar neerslaat zodat je haar kan raken (ze zit dan gehurkt op de grond) Als je dan een ice ninpo gebruikt en ze loopt schade op kun je na dat de ninpo is uitgewerkt ook nog snel een encaindary shuriken in haar gooien (normaal ontwijkt ze die of kaatst ze af met haar magie), deze doet veel schade aan ongeveer 1 12de deel! Aangezien je haar ongeveer 6 keer naar de grond moet werken is die erg handig!

    greetz wooly
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is toch wel even een handige algemene opmerking: GEBRUIK DE SEARCH FUNCTIE!!!, in de helpthread deel 1 staat erg veel en in deel 2 onderhand ook wel wat, als het er niet staat of je kunt het niet vinden kun je het natuurlijk altijd vragen aan het elite deel van de XBW bezoekers dat het spel wel heeft uitgespeeld :)
     
  10. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in level 7. Ik heb net de 2 chambers (red eye en blue eye) gedaan en nu zit ik bij die tentacle fiend. Die lukt me niet om te verslaan (De vorige lukte me in 1 keer) plz help
     
  11. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele tijd flying swallow attack gebruiken op de tentakels. 1 of 2 keer toeslaan en dan weer ff naar achteren, enzovoort. Als het echt niet lukt, kunt ge natuurlijk ook ninpo gebruiken, maar ik weet niet of dat echt goed werkt tegen die baas. Veel succes _0/
     
  12. AcidReign

    AcidReign Guest

    Je moet bij je Dragonsword alle 3 de upgread sterren vol hebben dan sla je in 2 keer altijd een tentakel eraf.
    als hij met zijn tentakelen is aan het swabberen ga je terug enzodra ie hem even stil houd in de lucht sla je 2 keer toe en spring je weer weg.
    als hij hem langwerpig naar je toe slaat dan ga je ver van hem af staan of je springt er over heen.
    ;) suces je haalt het wel!
     
  13. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon de Flying Sparow (naartoe springen + Y ) herhalen.. de ninpo is ook erg handig die zou ik wel gebruiken je moet dan wel die met die bollen om je heen gebruiken en dan gewoon tehen hem aan gaan staan.. en als hij gaat slaan gewoon afstand nemen.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ik kom niet verder.
    het is in chapter 6 geloof ik.
    ik moet bij monks room een code invoeren
    maar welke weet ik niet.
     
  15. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    In het boek staat een datum geschreven ( ik geloof dat het 27 12 was ). Op het einde van de tekst staat dan left, right, left, right, of een andere combinatie ( eerste cijfer met de linker trigger, 2e met de rechter, enzovoort ).
    Gebruik wel int vervolg de zoekfunctie want deze vraag is al zoooveel voorgekomen ;)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    er staat in dat boek dit:
    left right right left.
    en ik probeer dat en hij rekent dat fout.
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    voor het eerste cijfer (bijv 2) ga je vanaf 0 naar links op 2 en dan druk je op ok. Dan ga je naar rechts vanaf 2 naar bijv 7 druk je op ok. Dan ga je weer naar links naar het volgende cijfer, en zo ga je verder.

    Het is een tijdje geleden dat ik Ninja gaiden gespeeld heb, dus de echte getallen weet ik niet meer.
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja zo moet het ongeveer, in het boek staat precies welke kant op bij welk cijfer. Beetje puzzle-werk maar dan heb je ook wat.
     
  19. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand of er een muramasa is in chapter 10 VOOR de 2 wormen?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kheb t!
    nu moet ik tegen zombies vechten al ga je met zo'n soort lift omhoog!
    AAAH:cool:!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina