nee. t is wel lache(vooral de wapens) en je bent er best lang mee bezig maar een AAA titel is het niet.
Bah, ik heb m ook gekocht van de week. Ik heb hem een uurtje gespeeld en weer ingeruild. Slechte graphics, te arcade controls, geen verhaal, multiplayer stelde niks voor. Niet mijn type of game. ik geef het een 6,5. 3 jaar terug was dit een aardig spel geweest, maar nu is het helemaal out of date als je ziet wat er mogelijk is op de Xbox. *Halo* -ToM
sukkel. check die speeltijd van halo, je heb zo alle levels in een week. Ik heb turok nu 8 dagen, ik heb best veel gespeeld, en ik zit in chapter 9 , van de 15. das wel ff wat anders dan halo.
ja en dat is nog maar het begin. je gaat zulke grote en moeilijle levels krijgen zow dat wil je niet weten!!
icedTom :r --> als ge het niet eens een dag gespeeld heb, denk'k dat je beter over het spel zwijgt. Ok, turok heeft wat slechte grafische puntjes, zoals die muren, soms wat hoekige grasprietjes, watervallen maar dino's hunten rule'd gewoon! by the way; halo is ook niet perfect, als je daar vijand neerschiet naast afgrond, dan blijft die in de lucht dood hange, bij turok valt die tenminste stuk op de grond.... turok heeft ook vette mp, spijtig dat er geen bots zijn, zalige wapens, sniper'e, hack'n slash, actie, mooie omgevingen (zoals die deadtmatch map met loopgraven) turok is zeker niet perfect MAAR ook totaal niet slecht! ik vind hem echt wel goed!
ik heb m nog niet gespeeld en ik was behoorlijk genaaid omdat de winkel waar ik eergister me box heb gehaald Turok niet meer had dus ik koop volgende maand wel heb wel geld maar dat heb ik nodig voor RE voor cube...
Ik ben zeer ontstemt over de naam van Cube-Lover... verder weet ik nog niet zo of ik Turok wel koop. Ik wil onderhand wel weer een nieuwe shooter, want Halo 100x gaat ook vervelen.:{ Daarentegen wil ik wel waar voor m'n geld dus weet ik niet zeker of ik niet beter op Brute Force of B:1942 kan wachten.....Geld heb ik wel maar of turok het ook waard is.... Dilemma....
oow...ben ik dan de enige die turok vind zuigen?? ik heb hem gespeeld...vond er helemaal niks aan....
waarom heb ik het idee dat spideramn en spider 1 zijn? misschien komt het omdat ze bijna dezelfde naam hebben, vlak na elkaar reageren, uit dezelfde plaats komen en spideramn dezelfde avatar heeft als spider voordat die 5 maanden wegging.