Reactie XBW op het niet kunnen leveren van Halo 2 L.E.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 27 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier, hij stond al op de eerste pagina in het engels
    DIKKE EDIT: In een andere draad is men al veeeel langer bezig, sorry :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    kunnen we niet direct naar bill gates mailen:)
     
  3. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

    Heeft iemand al een officiele reactie van Miscrosoft gehad en / of gelezen???

    Want wat ik op www.gcshop.nl lees is:
    "De pre-order van de Limited Edition van Halo 2 is gestopt. Dit vanwege de enorme populariteit van deze titel. Het maximaal aantal exemplaren die we beschikbaar hebben gekregen zijn allemaal besteld. Mochten we nog meer exemplaren tot onze beschikking krijgen, zal de pre-order uiteraard weer opnieuw open gaan, echter is de kans hiertoe niet erg groot meer. Onze excuses hiervoor."

    Dit lijkt er dus op alsof er dus echt maar een zeer beperkte oplage is van deze "limited edition" (zoals het dus moet met een "limited edition")

    Het zou dus kunnen dat GCshop veel meer HALO 2 LE heeft belooft, terwijl die er helemaal niet zijn ("Het maximaal aantal exemplaren die we beschikbaar hebben gekregen zijn allemaal besteld.")

    Dan is het dus absoluut geen fout van Microsoft, maar van de aanbieders (je kan geen producten aanbieden die je niet hebt).

    Maar op de officiele mededeling op XBW.nl lees ik "Helaas wil Microsoft GCshop geen Halo 2 Limited Editions leveren"

    Weet dus niet of het echt helemaal GEEN is, of dat ze gewoon een beperkt aantal ter beschikking hebben gehad (nogmaals: zoals het moet bij een LE edition) en dus veel meer exemplaren hebben laten bestellen dan dat ze hadden.

    We zullen zien........

    Voor nu: wel te rusten.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    eerste is oude status (september), ander is nieuw. ze krijgen niks.
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    als door dit gezeik de Limited edition later word geleverd aan de mensen die het hebbe ge-preorderd ben ik blij dat ie al uitverkocht was :)
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm je gaat 'staken' tijdens de launch? Staken? Als in niet naar je werk gaan? Daar zal je een hoop mee bereiken, is Microsoft vast van onder de indruk :+
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is inderdaad GEEN geworden 0 nada niets lees de frontpage ook even

    @Daanos - Staken staat tussen haakjes ;) ... maar we gaan ook de verboden prijsafspraken aankaarten .. want consolesn worden ook niet voor minder dan de advies prijs verkocht :+
     
  8. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ja als Microsoft zo'n actie gaat uithalen dan zouden wij eigenlijk met z'n alle de winkel versie van HALO 2 mooi moeten laten liggen waar die ligt en die andere versie van HALO 2 gaan halen die nu al beschikbaar is en op 11 november is de engelse versie ook wel beschikbaar. Tsja als MS gaat zeuren over die paar Euro laat ze maar eens voelen hoe het is om 0 Euro binnen te krijgen het equivalent van het aantal limited editions dat GC Shop krijgt.

    Edit: Trouwens ik heb wel respect voor GC Shop hoe ze dit afhandelen want je kan gewoon je geld terug vragen, dit soort dingen zie je tegenwoordig niet meer gebeuren dus RESPECT!
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  9. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb al gemaild met:

    Radar
    ANP
    SBS6
    RTL
    NMA
    Netwerk

    Post allemaal een bericht op Radar!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    I am spamming baby :D
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Yeah Baby, Yeah

    Ik heb mijn LE ook op 28 Juli besteld, en ik vind dat MS nederland zijn verantwoordelijkheid moet nemen en gewoon moet uitleveren.

    Alles ruikt naar chantage!
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb en verboden prijs afspraken ... laten we ook maar eens aan kaarten waarom er een vaste prijs is afgesproken voor de verkoop van nieuwe consoles :cool:
     
  13. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, we zijn nu toch al warmgelopen _O_
     
  14. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Is blij dat ie 'm bij intertoys heeft besteld :+

    Alleen vind ik het ook niet aanvaadbaar dat m$ niet wil leveren :mad: oplichters!
     
  15. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb, kan je bij Proxis.be de LE nog bestellen? Of zie ik dit nu fout?
     
  16. shaban85

    shaban85 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    heey gangsta ba je maakt vrij veel spelfouten.

    Maar in ieder geval studeer ik rechten. Zit nu net in mijn tweede jaar en ik zal wel ff kijken wat ik kan doen. Consumentenrecht heb ik nog niet gehad dat krijg ik later dit jaar maar ik weet er wel het een en ander van af. Ik zal eens in mijn boekjes snuffelen en eventueel aan prof vragen. Ik denk dat je hier niks aan zou kunnen doen maarja, niet geschoten altijd mis!
     
  17. kealf

    kealf Waiting for Briefing

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjees, lkkr streek, ben blij dat ik de L.E. bij dioxons heb gereserveerd.. En niet zulke bullshit krijg.
     
  18. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn nu wil ik bij GSSHOP mijn bestelling omzetten in de gewone Halo 2 versie.. kan dat ook niet? Ik begin het nu toch echt niet leuk meer te vinden.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom kan dat niet?
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als het goed is staat de link in de mail die je van gcshop hebt gekregen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina