Pyramat

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SoulFighter, 21 okt 2004.

1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

ik wil een pyramat gaan kopen, heeft iemand ervaring met deze dingen? of ze fijn werken/ goede kwaliteit zijn?

alvast bedankt

Soulfighter

ps.
    voor degene die niet weten wat een pyramat is: http://www.pyramat.nl

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n ding ziet r egt zeer relaxt uit, ik zou denken datie wel van goede kwaliteit is.

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ook zeer (niet) relaxed duur, 140 euro :D

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Haha lachuh ding. Ik lig/zit tog liever op me bed, op de bank of op me bureaustoel tijdens het gamen. Zou niet weten waar ik dat ding kwijt zou moeten :p Lijkt me beetje slecht voor de rug, tenzij ie de rug mooi recht houdt zoals de plaatjes ons vertellen :). In werkelijkheid zal het vast wel beetje gaan verzakken. Ik denk dat ik er alleen maar op in slaap zal vallen!

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    lol,

maar heeft niemand hier ervaring mee? :+

6. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er relaxed uit, maar denk aan de volgende feiten:

als je 'ligt'

zal je lichaam 'denken' dat je wil slapen...met als gevolg dat bepaalde functies in je lichaam niet meer zo optimaal zullen functioneren, denk dan aan o.a. een mindere concentratie: hier merk je weinig van, doe maar eens een test (rechtop zitten, rug, schouders hoofd en daarna languit gezakt=relaxed) doorbloeding naar je hersens is ook niet meer optimaal en dat is toch een vereiste met de games van tegenwoordig.

en wat die speakers betreft die vlakbij je staan/liggen; zeer ongezond!

ga maar na:

harde muziek/geluid=geluidsgolven=geluidstrillingen=energie

onze lichaamscellen bestaat uit 75% uit water, in onze lichaamscellen bestaat het vocht/water uit ongeveer uit 95% uit eiwitten/proteinen...

ooit een rauw kippe-ei een tijdje bij een keiharde speaker gehouden?!

probeer eens uit en trek je conclusie!

maar het blijft een relaxed ding, al zou ik het niet kopen niet om de bovenstaande tekst maar ik lig al te trillen als ik mn logitech z-680 aanzet, met name de bass! en ik heb een berber tapijt...waar ik o.a. op lig... ;)

7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt me overtuigd :p

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe ik krijg al kramp in mn nek als ik er naar kijk :p Is nou niet bepaald een erg ergonomische houding die je aanneemt. Plus dat ding elke keer in/uitvouwen als je wilt gamen is ook niks. Neemt nog eens veel plaats in beslag ook en je hebt snoeren over de vloer heen lopen die je elke keer weer in moet steken. Niet ideaal dus ;)

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ey ik herinder me dat ik hier es een uitgebreide thread over had gemaakt, ik zal em es even opzoeken misschien staat er nog wat bruibare info in :)

Edit//
    Hier issie :)

Laatst bewerkt: 28 okt 2004

Deel Deze Pagina