heeelp met halo zit ik in het laatste level, ik heb 4 generators opgeblazen en nu moet ik met mn warthog ontsnappen, dus ik was op die plek, moet ik gauw ergens anders heen racen, dus ik als een idioot daar naartoe, heb ik nog 3 seconden, ga ik dood, en ik moest nog 1 kilometer rijden! hoe kan ik dit makkelijk halen? helllpppp
Op die plek waar ze zeggen: Wait here, niet w88, gewoon doorcrossen, en op tijd uitstappen bij die dingen en rennen dat je leven ervan afhangt
ok ten eerste je rijdt door bij de eerste plek waar je normaal moet wachte, je rijdt dus direct door ten tweede je probeert overal de helingen te nemen ( niet die links of rechts zijn) dan moet je veel minder slalomme
inderdaad ja en je moet ook niks aan trekken van die ventjes om je heen. gewoon proberen ik had dit in het begin ook
Ik heb er zelf ook heel lang over gedaan. Gewoon heel vaak opnieuw proberen, je wordt er steeds handiger in en dan lukt het vanzelf een keer.
Vonden jullie dat een moeilijk level? Ik heb dat level meteen gehaald en had nog een dikke 10 seconden tijd over.
Tot je niet meer verder kan, dan uitstappen. Ik ahd het geloof ik ook in 1x gehaald, met nog ruim 15 sec. over
ik haalde het de 1ste x zelfs makkelijk...zonder daar te stoppen. Ik werd alleen opgeblazen op het eind...maar je zou het makkelijk moeten kunnen halen
op het einde zit zon'n hele blokade en daar zie je je eindbestemming al dan moet je nog zo'n 100 a 150 m lopen of minder ik ben niet zo goed in inschatten zie je !
een stel zwarte tonne of vaten, daar moet je uitstappe en niet probere de aliens afknalee, gewoon superhard doorlope ( terwijl mag je schiete, maar je mag niet stoppe om te schiete
is dat nou echt zo moeilijk. kheb het op legendary uitgespeeld. dan heb je dus nog een minuut minder tijd! dan hou je met gemak nog een aantal sec. over. enkele tips: vaak oefenen, als phil hammer neer stort doorscheuren. op het laatste stukje niet door het midden maar achterlangs (langs de zijkant), vooral op legendary staan er in het midden nog al wat vijanden.
er zit ook in een gang een gat in de muur, ken je een klein stukje afsnijden (in die gang met die palen precies in het midden). het is niet zo moeilijk, het is een leuke level soms doe ik hem nog met co-op, meestal hou ik zo'n 30 sec. over aan het einde. wel hele gave eindlevel trouwens . ik vind wel dat je de eerste keer moet stoppen bij je eerste ophaalpunt, is wel een mooi stukje (zo'n brandend schip )
Er zit ergens een normaal gat en daar staat met bloed besmeurd een naam op de muur.! Maar ik redde het pas na 3 keer
dit is echt lachuh! bij de tweede afkorting is halverwege een opening en daar staat een grut. dan moet je naar hem toe lopen en dan kijkt hij je effe dom aan en begint dan echt HEEL grappig te praten over hard werken en ruimteschip ofzow... kijkt ie je met zon scheef hhofd aan.echt lache!
Sorry hoor mensen maar ik vind dit stuk echt een piece of cak weet je hoe makkelijk. Weet je wat ook vet is met zij tweeen dit gaan rijden met co-op en dan elkaar van die dingen afbeuken os best wel lol. En het FOE Hamer voor de duidelijkheid!
ik had een keer opnieuw laatste lvl gedaan voor de warthog, nou ja gewoon ff op easy, t gaat tog om t rijde, had ik aan het eind 2 minuten over! dus ik iedereen aan het eind neerknallen had ik nog 1 minuut over, dus ik verkennen