Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand BTW al of de flood nu zekers te weten TERUG KOMEN!!, ik heb ooit wel eens gelezen dat het bevestigd is, maar verder rest niets over gehoord, En ook geen bijpassende plaatjes van gezien
     
  2. VinZ

    VinZ Guest

    Misschien een Brute met een bionische hunter-arm :9
     
  3. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien zijn het beide wel kruisingen tussen covenant tuig
     
  4. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik weet niet of dit legaal is maar iemand heeft een trailer online gezet van halo 2 , kijken op eigen risico , hij is in ieder geval wel gaaf ,en weet niet of ie /Mod knip kopieer de link ff naar een nieuw scherm

    en als ik dit niet had mogen posten mijn excuses en verwijder het dan maar
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Link verwijderd, heb hem niet gezien maar lijkt me overduidelijk van de gelekte versie aangezien ie niet van de officiële bronnen vandaan komt. Dat is voor ons al reden genoeg om het hier niet toe te staan. Ook met het gevaar op spoilers leek het me niet verstandig dit filmpje te laten staan.
     
  6. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    de trailer zag er behoorlijk profi uit , voor mensen die de link willen stuur maar een pm en sorry voor het plaatsen. hij is idd van de geleakte versie , hij stond in het forum van gametrailers en daar is hij nu geband ,maar de trailer had zo van bungie zelf kunnen wezen . kwamen idd best wel spoilers in voor die ik niet had willen zien .jammer dat het geen officieele trailer is
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  7. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de flood komt terug


    Hier beneden mischien spoiler weet niet zeker.











    Op dat plaatje is het een elite waar armor van afgehaald is als het goed is was hij die elite ofzo uit halo 1 en hebben ze zijn armor er af gerukt. maar hij komt wel terug ofzo die andere brute met greize haar slaat met een grote houte hamer
     
  8. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is 100% zeker, heeft Bungie zelf bevestigd.

    Maar wat zijn de forerunners nou precies? Het zijn geen allies van de covenant toch
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Forunners is een uitgestorven ras. De Forunner is volgens de covenant als het goed is de voorouder.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat ze het als een soort van goden zagen... Damn ik moet de boeken maar weer eens lezen xD
     
  11. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als dat dan een elite zou moeten zijn zonder harnas, waarom zou dat dan nog een uitdaging zijn om die in het spel te stoppen en waarom heeft hij geen pantser? Gameforce zei dat dat "die elite was waar ze het armor er af afgerukt hebben" maar dat heb ik niet echt meegekregen tijdens Halo: Combat Evolved.

    @Sparks: Ik ga de boeken ook lezen! Ik heb ze nog nooit gelezen maar dit zijn gewoon boeken waar je je in verdiept als je een halofan bent. :D Ik heb alleen geen tijd meer om de boeken zo te lezen dat het precies aansluit op het verhaal van Halo2. De boeken zijn in ieder geval handig om een verslag over te schrijven voor engels. _O_

    @Lt Mezzz: Is dat een hoofdstuk? (Probeer me dit duidelijk te maken zonder iets te verklappen) :cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  12. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup... de boeken zijn erg cool. Ik heb alleen The Fall of Reach en The Flood gelezen... het laatste boek, First Strike, heb ik hier ook nog in de kast maar ik heb em nog niet gelezen :{.

    Spartan 117 owneert _O_ 8).
     
  13. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net een extended versie van de Halo2 reclame. Hier zie je goed hoe een van die brutes met die houten hamer slaat en nog een paar andere dingen die iets duidelijker zijn. "In het kader van de liefhebber." :+

    Extended Halo2 Spot
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee dat van Gameforce met deraf gerukt lijkt me onzin. In The Flood is er ook een elite zonder helm omdat hij gewond is. Ik denk dat die elite gewoon word gemarteld door die brute. Brutes staan hoger in rang dus hun kunnen dat wel doen. Een Prophet kan een Brute ook gewoon een order geven dat hij een elite moet martelen om bepaalde redenen. Maar het kan ook iets anders zijn dan martelen.
     
  15. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, geen hoofdstuk... maar een personage :). Hét personage... :cool:.
     
  16. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Jooj die is echt super strak, mischien wel wat gespoilerd er tussen enzo, maar je ziet wel goed dat die brute die elite martelt met een (vuurachtige) "houten hamer"
     
  17. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja... iedereen roept wel dat die elite gemarteld wordt door de brute. Maar ik snap er de ballen van waarom!? Ik zou echt niks kunnen bedenken wat de reden erachter is.

    Ik wil de Single Player spelen, gvd! 8)
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Omdat de Elite iets fout heeft gedaan. In The Flood werd er ook al een elite onthoofd omdat hij iets niet heeft volbracht.
     
  19. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja daar heb je gelijk in... *zoekt terug naar dat hoofdstuk* :).
     
  20. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het zeg maar als ik onzin praat ik zag het duidelijk op mijn tv gebeuren |:-

    inderdaad de brutes hebben de elite gepakt zijn armor er af gerukt en die bij zich zelf om gedaan de elite word niet geslagen met een hamer maar gebrand merkt

    en inderdaad de brutes martelelen hem
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004

Deel Deze Pagina