Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ****** zooi is dit:confused:
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    14 dagen van te voren the Matrix? Ze wisten het twee dagen nadat de pre-order actie was gestart al! Heb ik begrepen uit hun eigen 'rant' op GameCom.

    Ik ga (nog) niet een heel verhaal ophangen, want dat leest toch niemand (binnen vijf minuten is er alweer een pagina bij), maar imo is het ook deels de schuld van GCShop.
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat vind ik ook. Het is gewoon van het begin niet goed genoeg geregeld. Wie verkoopt er nu zoveel spellen als niet vast staat dat er geleverd wordt :confused:
     
  4. ChiefLuke1988

    ChiefLuke1988 S.o.R Chief NL

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    DAn nog vind ik dat Microsoft dit niet kan maken. GCshop betaald gewoon de volle pond aan de leveranciers dus MS loopt geen cent mis! De te handhaven verkoopprijs mag iedere winkel zelf bepalen, al geven ze ze gratis weg.

    Maar ondertussen is ook GameSpot al op de hoogte gesteld hiervan, aangezien er in Amerika ook zat winkels zijn waar het spel voor $55,- ofzo in de schappen ligt!!!(Daar hoor je trouwens niks over!
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    gcshop heeft een aantal keer de pre-order stil gelegd, omdat ze niet meer orders wilden aannemen dan dat ze exemplaren kregen!

    Dat betekent dat MS dus van het begin af duidelijk had moeten zijn, en niet de mond dicht had moeten houden tot 14 dagen voor de release!
     
  6. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    tis op eens erg stil :D vind je ook niet?
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Rinus, als ze toen al wisten dat er problemen waren dan wisten ze ongetwijfeld allang voor de release dat ze geen copy's zouden krijgen en wisten ze waarschijnlijk ook wel dat zij geen LE's zouden krijgen tijdens de 'verdeling' tussen de winkels..


    Als ze nou eens een maand geleden hadden gezegd dat er waarschijnlijk geen LE's geleverd zouden kunnen worden door de prijs die ze hanteren. Dan hadden ze het (naar mijn mening) veel beter kunnen regelen.

    Geef dan gewoon die opties 1 ) annuleren 2 ) overzetten 3 ) bij-betalen en desnoods ook nog een vierde optie voor de mensen die 'hopen dat er nog wat overblijft'. Zoals je dat nu moeten doen, als je optie 1 of 2 niet kiest.

    Als ze verdomme wisten dat ze de LE's gingen verdelen over de winkels en dat ze er waarschijnlijk geen zouden krijgen, dan had ik allang aan de bel getrokken. Zeker als je weet hoeveel mensen erop wachten. Een rotstreek van Microsoft absoluut, maar om dan ook nog na de verdeling (die een tijd geleden plaatsvond) nog steeds niets te melden? Ik snap het niet hoor, ze dachten zeker dat er toevallig een vrachtwagen vol LE's overbleef omdat iemand ze was vergeten?

    Gooi dan die prijs gewoon omhoog. De mensen die het er voor over hebben betalen netjes bij de andere mensen kiezen een andere optie.. Want was is het verschil of je nou 65 euro overmaakt naar GCShop of naar de Bart Smit op de hoek?

    Dan hebben ze het er ook nog over dat ze zelf wilden bijbetalen en desnoods verlies lijden? Dat snap ik niet hoor, zo ver willen ze wel gaan (en dat stel ik natuurlijk op prijs). Maar komt het dan niet in je op om de prijs omhoog te gooien, zelfs al is dat in strijd met je beleid (GC probeert zo goedkoop mogelijk te leveren). Ik had liever een maand geleden een paar euro bijbetaald dan dat ik nu m'n pre-order moet annuleren of overzetten en dan maar hopen dat ik hem nu nog ergens kan kopen.

    Ik snap ook niet hoe alles in elkaar steekt in 'dat wereldje', maar ik blijf het vreemd vinden.
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Maakt ook niks uit, er klopt gewoon niks van!
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    maar voorzover ik weet maakte M$ dat niet meer uit dat de prijzen bij gcshop omhoog zouden gaan
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nog even vermelden, het is in eerste instantie natuurlijk de schuld van Microsoft. Geen twijfel mogelijk. Ik ben alleen teleurgesteld in de manier waarop GCShop dit heeft aangepakt..
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    geef deze link aan iedereen in je msn lijst! 8)
     
  12. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja
    Gcshop had maanden geleden al de informatie dat ze waarschijnlijk geen LE's zouden krijgen. Dus het is een beetje raar waarom ze er nu pas mee naar buiten komen.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is gewoon een kwestie van wachten.
    Maar het is wel zonde, voor die gene die wat hebben besteld.
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    omdat de spellen toch zijn toegezegd..

    ben trouwens benieuwd wanneer er een reaktie komt van de hoge heren bij ms.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Meen je dat?? Twee dagen, belachelijk! Gcshop.nl heeft het misschien slecht aangepakt, maar ik vind Microsoft nog altijd de grote schuldige. Gcshop.nl is een winkel net zoals elk ander en heeft recht op LE's.


    Ik durf te wedden dat Microsoft hoogstens hun excuses aanbiedt en dat het daarbij blijft.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Omdat ze nu pas de bevestiging zwart op wit hebben gekregen ... nu de verdeling bekend is treden ze naar buiten ..
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker is dit
    hoe krijg ik nu mijn geld terug???
    waty een ******streeek
    die kut editie is overal al uitverkocht, had dit gewoon ff eerder gezegt dan had ik het nog ergens anders kunnen pre orderen nou kan het al niet meer
    ik koop dus nooit meer via internet stelletje sletten
    tering he
     
  18. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    op de link in de mail klikken die je hebt gekregen, daar kun je annuleren

    (heeft vanmorgen even bij de replay nog de LE besteld)
     
  19. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt gewoon je gld terugkrijgen of zeggen dat je de standaard versie wilt hebben en dan krijg je ook nog een paar euro's teruggestort.

    bestellingen bij de GCshop zijn altijd goed gegaa en dit is gewoon de schuld van M$...GC kan hier ook niks tot weinig aan doen
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je ook in fatsoenlijk nederlands reageren, dus zonder gelijk te gaan schelden!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina