[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons is niet bijzonder hoor . . Ik heb hem ook al . . bij Nedgame vanochtend. Echt een tof spel.

    Mijn eerste indruk was "wat is er nieuw?" maar als je het eenmaal twee uur gespeeld hebt merk je wel degelijk verschil.

    Het besturen van de auto's voelt beter. En neersteken gaat nu ook snel en vloeiend :) Zeker de moeite waard! Je kan gewoon echt verdwalen :9:9:9
     
  2. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics een klein beetje tegenvallen, omdat ik de xbox gewend ben, maar verder is het een geweldig spel. Hoewel bepaalde effecten zoals storm en regen wel weer heel gaaf zijn.
    Uiteraard is het spel meer van het zelfde, maar dat is juist waar ik hem voor gekocht heb. Dingen zoals de kapper, tattoos, kleding e.d. zijn erg grappig. Verder heb ik pas een paar (simpele) missies gespeeld, dus daar kan ik nog niet veel van zeggen.
    De kaart lijkt enorm groot, met een park en natuurgebied tussen de steden.
    Tsjaaa....... als je er speciaal een PS2 voor aan moet schaffen......... ik heb het geluk dat ik er 1 kon lenen. Als je GTA3 en VC geweldig vond is het erg moeilijk om deze te laten liggen of te wachten op de xbox versie.

    FF patsen: vanmiddag een beamer gekocht, dus vanavond GTA in 2 bij 3 op de muur 8)
     
  3. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een beetje de issue inderdaad. Meer van hetzelfde maar dan beter is precies wat ik van de game verwacht....

    Hmmm :'-(
     
  4. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop mn ps2 + SA gewoon weer als ie voor de xbox of pc uit is :cool:
    Maak je niet zoveel verlies hoor...
     
  5. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwiddag pstwo + andreas gehaald. Spel is echt top, nog beter dan ik had verwacht _O_
     
  6. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE GEEN SPOILERS. Gasten zeg alsjeblieft niet te veel van het verhaal. Ik wil niet heel het verhaal kennen als ik hem voor het eerst speel.
     
  7. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je Vice city tof vond kan je deze rustig kopen. Hij is een stukje moeilijker,
    maar toch wel verbeterd. Sommige verbeteringen zijn heel subtiel maar toch handig en/of vet. Bijv (vind ik dan) je kan zelf nu een punt op de kaart zetten zodat je die op je radar ziet.

    Verder is er zoveel om te doen in dit spel. Het spel blijft me nog steeds verbazen. Alleen dat moet je zelf maar ontdekken. Dat is nl voor mij het leukste aan het spel. *)
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hou alsjeblieft op met al die sappige:cool: verhalen. Ik kan zo echt niet meer tot morgen wachten hoor.
     
  9. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjees ik zit ook nog es tot vijf uur (!!!!!!) op school :mad:
     
  10. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of zijn de graphic minder dan vice city (ja ik heb de game zlef dat baseer ik enit op plaatjes)

    en btw mijn plaatselijke gameboer stond half vol voor mensne die gta wilden ik blij dat ik hem gereserveerd had :+
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt me op hoeveel mensen 200 euro overhebben voor GTA (die dus ook een playstation erbij kopen). Ik zou het ook wel willen maar kvind het zonde om zoveel geld uit te geven voor 1 spel. Kwacht wel tottie op de PC of Xbox komt.
     
  12. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics vind ik wel oke, denk niet dat ze minder zijn dan Vice City. Maarja who cares, deze game is zo vet dat de wat mindere graphics geen fuck uit maken! Ben al paar uurtjes lekker aan het cruisen, paar missies gedaan... I'm totally lost in San Andreas _O_
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb dit soort reacties nu al vaker in threads gezien, maar waar slaat dit nu eigenlijk op? Hoezo alleen een PS2 kopen voor maar 1 game? Er zijn meer dan genoeg goede games op de PS2 uitgekomen hoor en ook qua toekomstige releases zit het helemaal goed. GTA San Andreas mag voor sommigen dan wel de reden zijn om nu een PS2 aan te schaffen, maar het is toch niet zo dat ze na het uitspelen van die game voorgoed hun console de kast in flikkeren of proberen te verkopen? Dat zou pas echt dom zijn.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  14. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af, als je niet eet ga je dan dood? als je heel gespierd bent en je trained daarna nooit meer wordt het dan minder?
     
  15. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    als je niet eet word je leven heel alngzaam minder (nog niet echt gemerkt)
     
  16. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is dus inderdaad gewoon waar, ik noem een aantal spellen die ik dan (als die ps2 dr dan toch komt) ook nog wel een keer wil zoals The Getaway (leuke budget titel), de Gran Turismo serie etc.
    Verkopen is dr dan zowieso niet bij...
    Maar het blijft een dilemma...
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    als ik ps2 zou kopen, zou ik gta SA, GT4, Rachet en clank 3, Jack and dexter 3, halen

    echt top games,
     
  18. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan GTA SA denk ik, aangezien deze voorlopig PS2 exclusief is. Ik kan zelf geen andere games verzinnen waarvoor ik een PS2 zou willen, hoewel er vast genoeg goede games zijn.
    Ik was gister in een klein zaakje waar er binnen een dag een dikke 150 waren verkocht. Dat zegt toch wel iets over hoe graag mensen deze game willen spelen.
     
  19. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg goeie games op de PS2. Dus alleen een Ps2 hebben voor San Andreas vind ik onzin..

    @Metal Wolf: Weet niet of je doodgaat als je niet eet, je moet wel eten om je levensbalk bij te houden. En het trainen doe je denk ik vooral in het begin van de game om flink spiermassa te kweken, daarna is het een kwestie van af en toe bijhouden denk ik. Wat ik heb gezien is dat je spieren af en toe een beetje afnemen.

    Ik had trouwens niet verwacht dat de countryside zo goed uitgewerkt zou zijn, heel goed gedaan! Beetje crossen over de heuvels en kleine dorpjes bezoeken.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Speel hem nu sinds gisterochtend, en hij is echt waanzinnig!!!! _O_ _O_
    Het is gewoon niet normaal hoe groot het is _O_ _O_
    Heb al lekker gestunt met een Quadbike op het platteland.
    Het platteland is idd heel erg groot en uitgebreid.
     

Deel Deze Pagina