1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Book of 'x'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Crooze, 21 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crooze

    Crooze Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik start deze thread hier ook maar even op aangezien er ontzettend veel gespeculeerd wordt over "the story of 'x'".
    "The story of 'x'" is een onleesbaar boek dat je kunt vinden in een huis in Hook Coast.
    Het boek wordt op verschillende sites in verband gelegd met andere toevalligheden, zoals bijvoorbeeld de zonnewijzer in Picnic Area die van 0 tot XI loopt, en het feit dat deze voor Jack is gebouwd (de Jack, oftewel de boer, is de elfde kaart uit het kaartspel).
    Als iemand hier concrete info over vindt, post het dan hier ff _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  2. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Er wordt gespeculeerd dat dit boek inderdaad wat geheimen met zich meebrengt. Maar, 'Dragon Cliff' is toegewijdt aan dit soort geheimen. Ik denk dat je daar beter verder kunt gaan..
     
  3. Crooze

    Crooze Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Dragon Cliff

    Dragon Cliff is een misterie op zich, en er is niet bevestigd of dit boek er ook maar iets mee te maken heeft.
    Het is verstandiger om de onderwerpen los van elkaar te behandelen, anders komt er 1 grote thread die doorgebladerd moet worden voordat info over 1 specifiek item naar boven komt... :cool:
     
  4. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Dragon Cliff is niet bereikbaar voor legale xboxen, dat is alom bewezen. Er zijn al diverse PM's gestuurd naar Mods om de threadnaam te wijzigen naar Secrets o.i.d.
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is ook erg dom om dan voor elke geheim of gerucht een nieuw topic te openen, voor nu proberen we alles in het topic dragon cliff te stoppen.

    Zie de naam "Dragon's Cliff" anders maar als symbool voor al het onbekende dat Fable herbergt.

    (Zo hey dat heb ik mooi verwoord)

    /edit, of er komt een nieuw topic met alle boeken maar niet een enkel boek ,dat vind ik nog al naadje
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  6. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel best, zo'n topic over dit misterieuze boek... in de dragon cliff-topic (nu Mysteries geheten) wordt alleen nog maar geblaat over fable 1.5 en dat er helemaal geen secrets in zouden zitten...
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    In welk huis van Hook Coast ligt ie dan?? Ik kan um niet vinden, waarschijnlijk heb ik een kast ofzo overgeslagen.
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    /me geeft de moed op met de gebruikers van dit forum...
     
  9. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik iets verkeerds gezegd??
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Niet dat ik weet, maar kon het boek ook niet vinden ook niet vinden.
     
  11. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek gewoon alle in alle kasten in hook coast dan vind je hem wel:)
     
  12. Crooze

    Crooze Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Locatie Boek

    Als je in Hook Coast begint, dan loop je eerst de berg af, en vervolgens ga je rechts. Ga de eerst volgende afslag weer rechts en vervolgens (hoe kan het ook anders) weer rechts. Je loopt nu richting de bel op de heuvel. Bij (volgens mij) het laatste huis moet je naar binnen gaan. Dit is in tegenstelling tot de andere huizen een huis dat uit drie verdiepingen bestaat.
    Roof dat huis leeg, ennuh misschien van te voren nog een wachter omkopen ofzo anders kan het zijn dat je meerdere malen die trip moet maken naar Hook Coast (bij diefstal wordt je namelijk de stad uitgooid). Het boek lag volgens mij ergens op de onderste verdieping ergens in een kast (heb ook ergens een cripties verhaaltje gelezen dat "the story of X" zich onder de zeespiegel zou bevinden, en dit komt redelijk overeen met het bovenstaande verhaal).

    Ga nu allemaal dat boek halen, en vertel als je wat nieuws ontdekt hebt! _0/

    Ennuh, in deze thread mogen natuurlijk ook andere boeken besproken worden als deze van belang zijn bij het onderwerp dat in de topic genoteerd staat *)
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je dan nog meer in het spel te horen krijgen over het boek x ?
    ik weet alleen het boek te vinden en dat was het weer..volgens mij de makers je alleen maar bezig te houden..
     
  14. fablenator

    fablenator Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    maarre,

    ik heb heel veel boeken met fable maar weet nog steeds niet hoe ik ze kan lezen of openen. terwijl ik hem al heb uitgespeeld
     
  15. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    klik op back button, dan ga je naar logbook, en dan onderaan books. dan kan je ze lezen. tis nou niet echt een gigantisch moeilijk om dat uit te vogelen toch??
     
  16. fablenator

    fablenator Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh, kzat hele tijd bij items te kijken man
     
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    deed ik eerst ook, later kwam ik er ook zelf achter.

    maargoed, ik heb het boek nu ook gevonden en wat echt nie wat er zo mysteries over is, lezen kan toch nie want er staan 3 woorden in.
     
  18. VinZ

    VinZ Guest

    Dat boek ligt btw niet onder de zeespiegel hoor... Het huis staat al hoger, en de ingang is op de bovenste verdieping, dus het boek ligt op de begane grond en dat is al hoger dan de zee. Hell, het is al hoger dan het dak van de huizen "onder" in het dorp.
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een boek gevonden dat over arkaan (ofzo) gaat. Want volgens bbb zou je via dat boek hints ovet the singing sword krijgen.
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dat niet vinden in het huis naast je eigen huis in oakvale?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina