Turok Evolution..Foutjuhh??? Ik zit in Chapter 3 En ben bij dat leeuwenhol ben ik eruit gekomen komen er allemaal ventjes die kanl ik af... EN ze blijven maar komen en blijven maar komen. Ik vluchten zak ik dat ze aankwamen rennen en weer verdwijnen ana komen rennen en weer verdwijnen steeds opnieuw en als ik op ze afloop beginnen ze te schieten. Dit betekent dat ik niet verder kan met het level want ben niet oneeuwig sterk...
Jezus beschijf het eens normaal man! ik ben ik chapter 9 dus ik kan je helpen, maar niet als je het zo beschrijft. Bedoel je soms die mannetjes met van die gewaden en kappen over hun hoofd, die de hele tijd teleporteren? Die moet je allemaal afmaken, dan komen ze niet meer. Of je moet er langs proberen te rennen, want ik heb welis dat als ik ergens blijf staan, dat er dan allemaal ventjes achter een gebouw vandaan komen, en als ik ze afmaak blijven er nieuwen komen. Maar als ik dan zelf achter het gebouw ga komen ze niet meer. Dus : ALS het van de teleport ventjes zijn die je bedoelt, moet je ze allemaal afmaken, want er zijn er maar een bepaald aantal. OF als je gewone vijanden bedoeld moet je naar de plek gaan waar ze vandaan komen, en dan komen ze niet meer.
nou dar ging ik heen dus ik denk yes ze komen niet meer dus ikl loop verder word ik in me rug geschoten dus komen ze steeds weer opnieuw ik heb het over de mannetjes met shotguns en de normale!