hier kan je alle dingen over het spel kwijt. wat je hoopt dat erbij zit, hoe lang het moet duren, en wat je verwacht van de verkoop ofzo, ...
buh zal ik maar beginnen zeker. ik hoop dat de graphics goed zijn. ik hoop dat het spel goed word en lang duurt.
ik hoop dat het mooi is ik hoop dat het een beetje speelbaar is ik hoop dat het echt zo geweldig is als molyneux zegt (daar is het toch van) Ik hoop dat het spel goed word en lang duurt. dat was het wel zon beetje
ik hoop dat het een heel leuk spel wordt ik hoop dat Morrorwind beter is ik hoop dat ik later heel oud en wijs wordt ik hoop dat ik niet te lang hoef te w8ten voordat ik wijs wordt [ff serieus] lionhead maakt t dus kan er wel vanuit gaan dat het een kewle game wordt. Hangt natuurlijk af van je smaak enzo maar toch... Lionhead staat wel garant voor goede spellen. Kheb veel plezier beleefd aan B&W. [/ff serieus]
ik hoop dat ie NOG beter is dan Morrowind (dan moet ie wel erg goed worden ) ik hoop dat ie lang meegaat ik hoop dat alle extra shit die molyneux belooft heeft erin zitten
aargh.. als je 2 discs heb, kan je telkens naar de xbox lopen, is niet nodig hoor! En multiplayer past niet in zo'n game..