weet iemand ook toevallig wat die cijfers betekenen bij dat wapen? bijv. scimitar: wat betekend dit?---->5-7<---wat betekend dit? en dan heb je daaronder waarde van geld en daarlangs hoe zwaar dat weegd...
Volgens mij is dat de damage die het wapen doet, maar het is al een tijdje geleden dat ik gespeeld heb dus ik ben hier niet helemaal zeker van. Kijk anders eens op gamefaqs (http://www.gamefaqs.com/console/xbox/). Hier kun je ook opzoeken wat de verschillende gems doen die je in de wapens kunt zetten.
jaa dat d8 ik dus ook al maar er staan 2 cijfers...en in die handleiding staat het volges mij ook niet... maarja alvast bedankt
Dat er 2 cijfers staan is niet zo raar, je doet dan 5 tot 7 damage afhankelijk van hoe goed je karakter is ontwikkeld en hoe de "dobbelsteen" rolt (Bij veel rpg's wordt de feitelijke damage die je doet bepaalt aan de hand van een formule die positief of negatief beinvloed kan worden door de skills van je karakter)
hallo weet iemand die laatste music sheet te vinden, want kom er gewoon NIET uit ben al een dag bezig om dat ding te vinden wordt er PARANOIA van!! hulp gezocht pleaseeee
Kan ik je helaas niet mee helpen, daar is het echt te lang geleden voor dat ik gespeeld heb. Ze liggen iig allemaal in dat huis volgens mij verdeeld over 2 verdiepingen, gewoon systematisch het huis uitkammen of een walktrough zoeken.
jaaa heb ze allemaal al na lang zoeken heb nu een morning star gemaakt met 3 van die stenen... heerlijk gewoon
Hallo, Is er hier iemand die weet of er in BGDA2 een basilisk voorkomt je wordt er tijdens het loaden wel voor gewaarschuwd! Maar waar zit dat beest dan? Heb het spel al wel een paar keer uitgespeeld. Verder zit er zo'n drakenidooltje kun je daar nog iets mee als je het zijn tweede oog al hebt teruggegeven.Aan Devil's Elite welke kleur van mordoc val je aan want het is namelijk de witte!
Nou Pricefighter ik heb al een morningstar met 16 runestenen,16 topazen en 16 coralen en trouwens als je met de necromancer Enchant item vol hebt kan je de workschop wel 75% minder laten kosten!