Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

  1. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Verzonnen:p
     
  2. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw factuurnr - het mijne + 10
    kan natuurlijk niet echt zo zijn :9
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  3. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit mensen, ik zie dit topic net voorbij komen, en ik schrik me dood. Uiteraard wilde ik ook bij GCshop Halo 2 LE bestellen, maar hij war al snel uitverkocht. Toen heb ik hem maar bij tgsgamestore besteld. Dus ik krijg hem wel :) Maar dan vindt ik dit echt nog een behoorlijke k*t streek van microsoft. :confused:

    Ik heb medelijden met alle mensen die nog in spanning moeten wachten op Halo 2 LE, die hem bij GCshop hebben besteld...
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik heb hem bij FRS besteld, de laatste. (elke FRS krijgt er 5 hoorde ik...hoewel ik denk dat de grote steden wel meer krijgen. FRS Sneek krijgt 5, Sneek heeft 34000 inwoners.
     
  5. winnieandbuzz

    winnieandbuzz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft staat in zijn recht....

    Tsja, velen zullen deze reactie niet in dank afnemen maar ik vind dat MS in dit geval te veel de zwarte piet toegespeeld krijgt.

    Ten eerste kan een bedrijf (dus ook Microsoft) besluiten om iets wel OF niet te verkopen aan welk bedrijf dan ook. Een adviesverkoopprijs hoort bij een strategie. Bedrijven als Philips, Coca Cola, Renault, etc. etc. (dus ongeacht het type artikel) schrijven een advies verkoopprijs voor. Met name in het begin is dit belangrijk.

    Mijn inziens is GCShop tekort geschoten door VANTEVOREN geen goede afspraak te maken met Microsoft over de aantallen etc. Een Limited Edition is nu eenmaal limited....

    Kortom: waai eens niet mee met de wind maar denk eens langer na over wat de oorzaak kan zijn. Een winkel die een leuke actie verzint maar niet goed voorbereid versus een game ontwikkelaar die wereldwijd een limited edition op de markt moet brengen met eigen belangen.
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    klopt, maar dit weegt niet op tegen de dubieuze behandeling van Microsoft...niet concreet antwoorden, dreigen niks te leveren, dwingen prijs te verhogen, dat mag gewoon echt niet.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, GC moet gewoon een even groot aantal LE's ontvangen als de rest van de winkels.
     
  8. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben ik het met je mee eens!!!!
     
  9. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijgt de Frs. er erg veel. Je kunt er de L.E. nog steeds bestellen. Ik weet niet hoeveel GCShop er zou krijgen, maar ik denk dat het er nog lang niet zoveel zijn als de Frs. Ik heb hem in elk geval besteld bij de Frs. Ik moest € 64,99 betalen. Een dag later kost de L.E. € 67,99.
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    is het dan niet een beetje vreemd dat je op de site van FRS de limited edition gewoon kunt bestellen :confused:
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja vind dat ook vreemd, de FRS hier in zoetermeer heeft m ook niet meer :mad: Dus ben echt afhankelijk van GC shop, als ze er 11 of meer krijgen krijg ik er 1.
     
  12. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook naar de dixons/bs/lokale gameshop gaan...
    Gcshop zal misschien nog een stuk of 15 bij krijgen (meer zal het toch niet zijn, moet je maar tot maandag wachten)....

    Mochten ze daar niks hebben, kun je de le dvd altijd kopieren, mits 1 van je vrienden die heeft :+ (maar wie wil daar nou een kopie van :p)
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als iemand m krijgt ben ik m wel want al mn vrienden hebben m bij GC besteld hehe. Maar ik zie wel, kheb hoop dat er ietsje meer dan 10 verschijnen.
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Maar op de site van FRS kan je hem dus wel gewoon bestellen :confused:
     
  15. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste: vandaag had ik weinig tijd, sorry daarvoor, nu lijkt het net alsof ik stop met protesteren omdat ik bij de "10" zit, maar dat is zeker niet het geval!
    GCshop hééft van tevoren een afspraak gemaakt met Microsoft. Zij hebben de Preorder actie namelijk stopgezet, en zijn weer begonnen toen Microsoft GCshop verzekerde van een bepaald aantal exemplaren. Toen deze opwaren is GCshop meteen gestopt met het aanbieden van de LE.
    Verder mág Microsoft om de rede die GCshop noemt (het te goedkoop aan bieden) NIET besluiten om niet te leveren. Er is dan namelijk sprake van verticale prijsbinding. De NMa gaat Microsoft niet voor niks om opheldering vragen! Misschien moet jij eens wat langer nadenken.
    En limited is Limited ja, maar elk filiaal van FRS krijgt zo'n 5 á 10 stuks, Media Markt krijgt PER vestiging zo'n 14 stuks. GCshop zou dus veel meer moeten krijgen dan 10 stuks, 1 vestiging van MM krijgt immers nog meer!
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik hem maar geannuleerd en bij FRS besteld. Ik was tenslotte toch pas over 400 orders aan de beurt.
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit ergens op 40488enz. dan moeten er nog zeker heel wat komen voordat ik de LE krijg.
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als ze er +/- 50 krijgen (lijkt me sterk) is er een kans dat ik nog een LE krijg.. Ik zie wel. :)
     
  19. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Same over here ;)
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    we horen het maandag als het goed is...

    (off-topic sinds jij geen mod meer bent staan er al 2 nutteloze halo 2 topics :eek:)
     

Deel Deze Pagina