1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 release

Discussie in 'Algemeen' gestart door Diz4r, 29 okt 2004.

  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is hier al een thread over maar kon hem het iig niet vinden.

    Weet iemand hoe het nu precies zit met de halo 2 release, want ik heb gewoon zo'n standaard packet besteld bij GCSHOP maar ik zie/hoor dat sommige zaken hem al 8 november binnen hebben en verkopen bv www.gameshop.nl ?
    Dus mij vraag was komt het spel eerder uit of zijn die zaken gewoon allemaal eerder en zou het kunnen zijn dat ik halo2 van gcshop ook al op de 8ste inhuis heb ?

    En weet iemand of er nog zo'n wisselforum voor halo2 komt ? ^_^ zoals fable
     
  2. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    11 november wordt het spel verkocht.

    Je hebt helemaal geen thread gezien, ik zie er 4....

    Wisselforum komt pas als het spel verkrijgbaar is...
     
  3. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com stuurt meestal zijn producten ook al een dag eerder weg zodat je hem ook vroeger hebt als de officieele release.Dat had ik ook bij Fable.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als GCshop zijn halo's ook vroeger krijgt heeft iedereen hem ook vroeger. Maar Microft legt de meeste winkels sancties op als ze vroeger dan de releasedatum een spel verkopen.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De winkel waar ik de gewone versie had besteld zei al dat hij hem deze week verwachtte ;) Maar goed die gasten zijn gewoon dwaas =P
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk krijg je em al op de 9de omdat ie alleen in de winkels op de 11de vanwege de levering van andere artikelen en het vullen van de vakken. (wat meestal op woensdag avond word gedaan)
     
  7. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    so what.. we kijken gewoon wel in de week dat Halo 2 uitkomt...:p
     
  8. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe idd had ik tijdje terug ook met een game toen kocht ik me games nog bij dixons en belde elke vrijdag zeggen ze ja volgende week en zo de hele tijd door.
    Dus toen heb ik hem er maar gereseveerd en heb hem toen ook bij gcshop besteld dus toen had ik hem uiteindelijk binnen van gcshop belt dixons 2 weken na de release dat ze een spel binnen hebben die ik gereseveerd had....
    Ik weet niet of jullie dat ook hebben met dixons,FRS,bartsmith ofzo ?
     
  9. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    in Belgiƫ is komt hij 'al' de 10e in de winkels omdat de 11e november een feestdag is, maar idd alle winkels hebben em al op voorhand, maar ze mogen em pas officieel op 10 of 11 november verkopen.
     
  10. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit zo is, is dit eigenlijk wel eindelijk eens een voordeel van Belgiƫ :9 Niet alleen een dag vroeger (nou jah, hij op vele plaatsen in nederland ook al uit zijn hoor), maar daarbovenop is 11 November een feestdag, dwz vrijaf om Halo 2 te kunnen spelen :9 Dat noem ik nou eens een feestdag _O_

    Maar als dat niet zo is... moet je tot 12 November wachten (als je hem in de winkel koopt) vermits de winkels dicht zijn 11 November :mad:
     
  11. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    die raare mensen bij ons in bilthoven/de bilt leggen driv3r ruim een halfe week te vroeg in de schappen. van helsing een week te vroeg. fable 2 dagen dacht ik :confused: . naja zo kan je wel even door gaan. ;)
     
  12. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij even mazzel :)

    halo 2 kan me maar niet vroeg genoeg komen.
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik had fable ook 2 dagen eerder hopelijk gebeurt dit ook bij halo 2
     
  14. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Euh waar zie jij op gameshop.nl dat ie de 8ste komt??? Volgens mij staat daar gewoon de 11de....
     
  15. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ZEG " in sommige zaken komt hij al de 8 ste uit (gameshop enz)
    bij gc shop staat er gewoon de 11ste
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    release in NL 11 november, daar moeten ze zich ook aan houden; niet eerder, niet later, dan ist niet meer leuk :)
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    veel eerder vind ik eigelijk wel leuk!tot nu toe kunnen winkels zich nooit aan de preciese datum houden hoop ook niet dat het deze keer wel gebeurt.
     
  18. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    ca 1 week geleden stond daar idd de 8e. Microsoft heeft hun 'duidelijk gemaakt' dat ze zich vergisten ;) en dit de 11e moest zijn
     
  19. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik kijk nu en het is veranderd:)
    Maarja 3 dagen terug stond het er iig nog:p
     

Deel Deze Pagina