Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nice 2 Play, 29 okt 2004.

1. Nice 2 Play

Nice 2 Play Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in het blad van Xbox magazine (Nov) dat er 3 soorten headsets op de markt komen van Plantronics in het najaar. Maar weet iemand ook de exacte datum. (kan op de site van plantronics niks vinden).

Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    er komt er eentje uit van halo 2 op 11 november. Op gcshop kan je zien hoe die eruit ziet.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Die H2 headset ga ik kopen. _O_ Had hem al een tijdje geleden op internet gezien, blij dat hij hier ook te koop zal zijn.

4. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind hem wel belachelijk duur voor een headset.

5. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook...ik gebruik gewoon maar m'n originele

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Klopt, maar hij is ook velen malen beter dan de normale headset. Althans, dat word er gezegd. Vergeleken met andere producten van Plantronics is de prijs aan de lage kant. :) Natuurlijk zal het Halo 2 logo ook wel iets met de prijs te maken hebben.

7. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    haal em wel over 2 maanden anders, is ie vast wel goedkoper:), maar als iemand op 11 november ervaring met dit ding heeft hoor ik het graag.

8. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop zeker een nieuwe want de originele gaat toch echt irriteren na enkele uurtjes gamen. ik denk dak voor de 25 euro ene ga uit de magazine, deze drukt niet tegen het oor maar is als een oordopje. veel comportabeler, xbox had het zoiezo al vanaf het begin beter kunnen doen, zoveel extra had dat niet gekost.

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen problemen met de originele, de halo 2 headset ziet er echter zo gelikt uit dat aanschaf steeds aantrekkelijker wordt :D

10. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van de xbox magazine krijgt ie maar een 7.
    Maar goed voor de fans is ie wel leuk maar ik vind 60 piek voor een headset te duur dus voor mij nee ik koop hem niet. ;)
    Trouwens in xbox magazine stond er die twee andere headset en als ik zo kijk kan ik beter die headset met het cijfer 9 kopen.(is ook goedkoper dus ;) )

Deel Deze Pagina