RB:BA Prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tigerstyle, 23 aug 2004.

  1. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    overbodig commentaar hutkoffer.
     
  2. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Capuera

    Capuera PES4 ownage _0_

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    kick :confused:
     
  4. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ook wel eens wat nieuws willen horen ALS dat er is
     
  5. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt de game eigenlijk rechtstreeks vanuit sci gestuurd of eerst naar jullie?
     
  6. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    voorlopig wordt er helemaal niks verstuurd denk ik
     
  7. kealf

    kealf Waiting for Briefing

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    i.d.d. Beetje jammer, maar is niet anders
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed nieuws, vandaag weer uitvoerig contact gehad met de betreffende distribiteur en zoals het er nu naar uitziet zal het echt niet lang meer duren.
     
  9. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    En we zingen en we springen en we zijn zo blij want het uur der waarheid voor sommige komt heel naarbij:) Zijn jullie al zenuwachtig ;)

    Mensen die onrustig worden diep in en uit ademen door je buik :p En roep hard op Ik kan ertegen Tjaakkaaa Ik kan ut

    Misschien helpt het :+
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  10. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    whiepie *)
     
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    We hebben eindelijk de games ontvangen en bieden nogmaals onze excuses aan voor de vertraging. De games gaan zo spoedig mogelijk de deur uit dus dan hebben jullie de gewonnen titels binnen enkele dagen in handen.

    Richard Burns Rally en Full Spectrum worden nog steeds aan de winnaars geleverd. Voor de Thief winnaars hebben we een alternatief (Hitman 2), omdat de distribiteur ons deze titel niet meer kon leveren.

    Onze excuses en veel plezier met de titels!
     
  12. bionicman

    bionicman Shagohod

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! 8) thx dude, eindelijk *)
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Nice.. Nice.. Nice..
     
  14. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag een bericht van je (Mike) dat ik geen adres had ingevoerd en dat moest doen voor thief 3. Heb ik gedaan maar krijg ik nu Hitman 2 :)
     
  15. hutkofer

    hutkofer Guest

    Even serieus hoor, maar wat is Hitman 2 nou voor alternatief? Respect dat jullie gratis games geven, maar een eerlijk alternatief is het niet :/
     
  16. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er blij mee :) :) (Kwam er pas net achter dat ik had gewonnen door een e-mail van Mike.)
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is een stomme opmerking om een paar redenen. Het meeste omdat Hitman praktisch het zeflde genre, en dezelfde doelen bezit als Thief.

    Plus we hebben een groot ruilforum waar jr met een beetje moeite het spel dat je zelf wilt kunt bijruilen.

    Maar goed, maakt niet uit... toch raar!
     
  18. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg tigerstyle.

    zegt het spreekwoord:"een gegeven paard mag je niet in de bek kijken" je iets?
     
  19. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Jezus man, wat ga jij nou liggen bashen... Ik heb vaak zat gezegd dat ik blij ben dat ik gewonnen heb en gewoon wat zekerheid wil dat ik hem ook krijg.. Niets raars aan.. en met alle respect, het spel 2/3maand later krijgen is, daar mag je echt wel over klagen, want dat is gewoon geen stijl. Ik wil nu niet XBW bashen, maar destijds zeiden ze wel: Je hebt hem eidn v/d week binnen.. XBW moet wat voorzichtiger zijn met dat soort opmerkingen, en ons op de hoogte houden bij dit soort acties en desnoods vermelden dat sommige prijzen laat binnen kunnen komen of niet meer met dit soort uitgevers (die hem zo laat leveren) zaken doen. En ik denk dat ze dat ook maar al te goed beseffen, en dit ook niet in gedachten hadden bij de verdeling van de prijzen.. en ik ben maar wat blij dat ik heb gewonnen, en maar wat blij dat het nu geregeld is.. XBW bedankt! (oprecht)
     
  20. UC-Torch

    UC-Torch Duuuuss...

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Richard Burns Rally is binnen!! Xboxworld nogmaals bedankt!! Jullie konden er immers ook niks aan doen dat die spellen zo laat waren.
     

Deel Deze Pagina