[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. XeoN

    XeoN Guest

    Ben nog niet zo ver, heb net die driveby gedaan tegen die paarse wankers...
     
  2. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat, kun je co-op doen bij gta sa...

    Kan iemand dit nader uitleggen...?
     
  3. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    als je gearresteerd ben moet je eens terug het politie bureau in lopen en kijken wat voor wapen er in de de douches ligt (Een beetje erg vreemd :eek: )
     
  4. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics eigenlijk best goed: Als het begint te regenen en waaien vind ik dat er erg indrukwekkend uitzien, verder is het heel gedetailleerd, kijk maar eens naar de muur in je garage(verfje nodig!).
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee kan niet. Dat voreg ik ook al omdat er op het hoesje staat dat je met 2 spelers kunt spelen. Je kunt met z'n 2en bv poolen en basketballen. Je kunt dus niet met z'n 2en het spel spelen.
     
  6. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    @ GothicRulez, thnx voor de uitleg!

    Volgens mij is die co-op niet met basketbal of poolen, heb gelezen dat er in de game 2 player icons verstopt zitten, als je daarover heen loopt kun je met zn 2en gaan rellen, als je maar met zn 2en in het scherm blijft.

    Wat ik nog niet doorheb is het overnemen van andere buurten, doe je dit met het zetten van tags of het killen van andere gangs?
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    yahooo ik heb nu ook kwam net met de post helaas moet ik over een uur voetballen maar als ik terug ben heel het weekend dooor :)
     
  8. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen zonder PS2 en met NES (je weet wel, dat vierkante grijse ding, waar een soort van cd hoesjes ingaan) moeten zeker deze site checken. (en iedereen die wil lachen ook). GTA3 op de NES. Grand Theftendo. Je krijgt alleen Portland, omdat alle drie de eilanden te groot waren. De originele missies zitten er ook in. Droog:9
    http://www.grandtheftendo.com/
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  9. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    deden ze dat maar bij SA en dan op de xbox :p
     
  10. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag, maar kun je vrijwel in het begin al gewoon naar de andere eilanden vliegen? Omdat ik al wel een stel afgesloten bruggen etc. ben tegengekomen...
     
  11. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat iemand zei dat je dan afgeschoten word door een straaljager. Gewoon proberen joh, nooit geschoten is altijd mis.
     
  12. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog meer mensen die moeite hebben met het "dansen"?
    Ik druk ze allemaal (voor mijn gevoel dan) op tijd in maar het wil maar niet lukken.
    Tot nu toe het enige minpuntje aan dit spel.
    Anyway nog maar eens een keer proberen. Wordt er maf van.
     
  13. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan wel naar andere delen vliegen maar niet voor lang, want dan komen er 2 straaljagers op je af en die schieten dan raketten op je af :) heb het zelf ook ff geprobeerd.
     
  14. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt een hele gave game. Het enige minpuntje over de gfx en dan vooral in de tussenfilmpjes ligt denk ik gewoon aan het feit dat het echt ingame is. Doordat je daar met je zelf gestylde persoon staat en niet een vast persoon hebben ze het denk ik niet echt kunnen fine tunen. Maar over dat minpuntje kom je snel heen als je lekker aan het spelen bent en de stad aan het ontdekken. De stad(los santos) & omgeving zijn echt zo groot. Ik verdwaal iedere keer.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    heb pas 20 minuten gespeeld vandaag moest voetballen
    missie 1 gedaan, grapics vind ik juist volop mooi vooral die snachts
     
  16. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de vliegschool is? Ik wil ook graag neergeschoten worden :cool:
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt ook gewoon een auto pakken, erop gaan staan en erover springen. Dan kun je tussen een groot vliegtuig en een dodo kiezen.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Killen van andere gangs. Later in het spel krijg je een bepaalde missie om een stukje grond te veroveren en daarna zie je op de map allerlei kleuren. De groene ben jij en de overige (Geel/Groen) zijn andere gangs. Rij een ander gebied in en begin op de gangs te schieten. Binnen no-time heb je een gangwar in start gezet. Schiet er zoveel mogelijk af en de "hood" is yours.

    Je kunt dus wel poolen in 2 player mode. Basketbal weet ik niet.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nope, easy. In een keer gelukt. Ik had ook eerst met die low-rider "gedanst" en dat is hetzelfde principe. Ik heb ontzettend veel Track & Field gespeeld vroeger, daar had je ook dat soort gameplay. Ik vond het dus vrij simpel, maar wel heel leuk gedaan. Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik altijd maar. Net als de arcade games en de mogelijkheid om zelf te poolen(Shenmue op de DC had dat al), wat dus ook niet iets nieuws is.

    Al met al is dit echt met recht het meest uitgebreide spel dat ik ooit heb gespeeld, verschrikkelijk goed spel. Tevens vind ik het spel grafisch best wel mooi hoor. Tuurlijk heb je wat framedrops en zie je pop-up, maar overal zijn de gfx zeer mooi. Zeker niet minder dan in Vice City of GTA III, eerder mooier.
    Dit is DE game om te hebben op de PS2...
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    damn beste game ooit imho de gta wereld leeft als nooit te voren.
     

Deel Deze Pagina