1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel games koop jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 26 aug 2003.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ehm, de afgelopen 5 jaar heb ik toch wel ruim 300 games gekocht. Dus dat is elke 6 dagen 1 ofzo...
    Ja veel te veel ik weet het...
     
  2. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, maar hoe kom je aan al dat geld dan?

    Ik heb 12 xbox spellen maar het zijn ook allemaal toppers :) En voor de pc koop ik heel af en toe een spel
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop ook best veel games. Tegenwoordig een stuk minder, maar evengoed toch best veel. Maar reken erop dat ik elke maand 1 a 2 games haal. Zowel Xbox als GBA dan he!
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tja, ik vergelijk goed en koop vrij veel tweedehands. Echt veel geld heb ik niet, ik werk maar enkele uren in de week en moet ook mijn studie betalen...

    Sparks waar koop je zoveel GBA games? In de winkel vind ik ze belachelijk duur...
     
  5. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja :)
    IK heb er maanden over gedaan om Ninja Gaiden uit te spelen, simpelweg omdat de tijd ontbrak....
    Ik heb mn Xbox nu ongeveer een jaar en heb nu 16 spellen, maar 3 zaten al bij mn Xbox toen ik 'm kocht. Bij avonturenspellen of FPS of spellen met een verhaallijn erin hanteer ik wel de regel dat ik het spel wel uitgespeeld wil hebben voor ik een nieuwe koop. Heb nu net Rainbow Six 3 gekocht maar dan kan ik dus wel PES4 kopen volgende maand :) Is toch een ander soort spel dat je ook ff tussendoor kan spelen.
    Maar goed, ik koop dus ongeveer maandelijks een spel, al varieert dat wel.
    Ben btw 26 en woon samen, heb dus ook nog andere kosten (en mijn vriendin heeft ook aandacht nodig ;))
     
  6. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ben zelfs getrouwd, heb een volledige baan en nog meer dingen om me druk om te maken.

    Maar vanaf 23:00 s'avonds ga ik los dan speel ik ook zo tot s'ochtends door.
    Af en toe slaap ik dan het hele weekend om het goed te maken...

    Tijd heb je niet tijd MAAK je gewoon voor gamen.
    Met de nieuwe Outrun 2 _O_ heb ik zelfs 2 dagen niet geslapen
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    ik heb voor xbox sinds aanschaf in maart dit jaar nu 12 spellen meestal 1 per maand ofzo
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol, zoiets heb ik nog nooit gehoord. Dit is gewoon een grapje neem ik aan ;) toch? of het is een beetje overdreven 8)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik koop in de laatste tijd niet meer veel games(mij laatse gekochte game is Burnout :cool: maar ik ruil nu veel vaker games op X-bazar.Er zal in de komende tijd hier ook niet veel aan veranderen omdat behalve PES4 en Forza Motorsport niet echt games uit komen die ik het waard vindt om te kopen
     
  10. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik koop heel zelden gba games, maar ik heb van de zomer advance wars 2 en final fantasy tactics kunnen kopen (inde winkel, nieuw) samen voor 32,50 *) Als je goed zoekt, heb je soms echte koopjes:D
     
  11. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, tijd MAAK je vrij voor gamen. Ikzelf heb ook honderd en een verplichtingen maar ik zorg dat ik s'avonds niks te doen heb en dan trek ik me terug tot diep in de nacht. Zeker in het weekend heb ik daar enorm behoefte aan ;) Xbox Live is dan ook zo verslavend en is makkelijk vol te houden tot 6 - 7 uur in de ochtend.

    Ontopic: ik koop gemiddeld 2 games p maand. Maar ik heb naast mijn Xbox dan ook een Cube en PS2. Dus koop van alle drie de consoles enkel de toppers. Het minst koop ik voor de PS2 (komt bijna niks op uit) maar GTA San Andreas zal de komende maand vastplakken in mijn PS2!!! }:]

    Dan komt de Cube, hier komt ook bar weinig op uit maar er vallen altijd wel leuke koopjes te vinden. En dan Xbox, ja daar koop ik het meeste voor ;) Maar zoals ik al zei; alleen de musthaves
     
  12. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit is geen grapje...
    Toen ik voor het eerst HALO speelde leefde ik een paar dagen in een andere
    wereld, ik wilde gewoon naar huis toe om weer te kunnen spelen...

    Toch zijn er ook dagen dat ik de X-Box niet aanheb :cool:
     
  13. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop meestal 3 spellen per maand,stem ik m'n leven een beetje op af want is hobby nr 1,2e is m'n muziek,en da kost ook veel knoeten
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    1 of 2 Spellen per Maand ! _O_

    Volgende aankoop word uitraad Halo 2 !!! _O_
     
  15. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb denk ik nu zo rond de 40 games heb.
    Vind het gewoon enorm cool al is het alleen al om naar te kijken.
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik haal zoiezo per maand 1 spel, soms zijn dat er 2. Ik koop ook vaak budgetspellen, want ik heb mn xbox pas 3/4 jaar. Deze maand word het Halo 2, Prince of persia: Warrior within en Soul Caliber 2. Mischien ook nog Blinx 2 (vroeg in december)......En ja ik heb deze maand geld over.
     
  17. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn Xbox nu ruim 1 maand en heb 7 spellen
    Ben van plan om deze maand nog 3 of 4 titels erbij te halen
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gok ongeveer 4 games per jaar.. maar dat kan nooit kloppen want heb er nu inmiddels 30 ofzo:+.
    Hmm, Dit jaar iniedegeval ongeveer 4, waarvan 2 x halo 2
     
  19. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    wrm zou je 2x halo 2 kope?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    voor system link denk ik
     

Deel Deze Pagina