Aan welke dingen erger je je het meest in een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxbezitter, 30 okt 2004.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey,

wat zijn er tegenwoordig toch veel games waar je je kapot ergert aan allerlei zaken.

Bijv. bij verschillende racegames; ben je net lekker op dreef, word je aan de kant gebeukt of kantel je. Of bij fightinggames; is de ander bijna dood, wint ie aan 't eind ook nog... Wie stoort zich ook mateloos aan dit soort dingen. Noem er zelf ook rustig een paar op trouwens...

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    die problemen die je noemt zorgen juist dat een game uitdagend en verslavend is. als dat allemaal steeds goed zou je je snel vervelen.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

That's what they call gaming. Ik vind eigenlijk weinig dingen echt irritant. Ja, als het een kut spel is en het speelt niet lekker vind ik het natuurlijk wel irritant. Of afgrijselijke gfx in een game. Oh ja, en alle Fifa delen vind ik irritant.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    dan erger je je niet aan de game maar aan jezelf, dat je net nog niet goed genoeg bent om het te halen, dat is de drive in een game! Voorbeeld: Kantel je om in de game, dat betekend dat je de besturing en/of gameplay nog niet helemaal onder de knie hebt. Games zijn niet leuk als het snel uit te spelen is, een fight game is bv wel leuk als de vijand NIET voorspelbaar is, dat hij net als hij bijna dood is "hard terug slaat"

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het meest irritante is dat op Live (en ook met PC games) er mensen bij FPS' een gang (oid) blokkeren waardoor jij dood gaat. Heel erg irritant.

6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Rainbow 6 Black Arrow : Spawn Killers !!! :mad:
    Zooo iri !!!

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Call me a nOOb maar wat zijn Spawn Killers? Een soort cheaters ofzo?

8. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    een spawn is een plek waar je naar toe wordt geplaatst als je dood bent. Bij rainbowsix gaan je vijanden soms daar zitten en schietten je de hele tijd dood

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ah, dat heb ik idd ook veelvuldig meegemaakt on-line. Ik wist niet dat je dat zo noemde.... Thnx, weet ik weer wat meer. Ik speel trouwens veel vaker missions dan de andere modes... Met mijn vrienden is dat echt het leukste om te doen. Alleen is het nu ietwat te makkelijk geworden voor ons, maar goed het blijft leuk.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oh ik bedank me net wat!!! Respawn is natuurlijk terugkeren, wel logisch dus..

11. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    bij driver 3 heb ik sommige levels echt weken over moeten doen maar dat lag misschien ook wel aan het kutspel zelf

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat de AI soms erg vreemd doet. Bijvoorbeeld ineens extreem goed is of gewoon ronduit slecht. Ook (constant) respawnen van vijanden op een plek is irritant.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Bij sommige spellen is de camera echt irritant, bijvoorbeeld bij een platformer: Je moet op een hoger gelegen plek komen maar precies op dat moment staat de camera niet goed terwijl jij springt. Wat resulteerd in dood gaan of opnieuw proberen.

Dat is ook ontzettend irritant.

14. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Agree, camera kan ik mij mateloos aan ergeren. OF in een shooter dat je net moet ''Reloaden'' in een relatief druk moment.

15. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bugs en vastlopen

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    lage AI van vijanden of van je team. bij tactical shooters bijv. je stuurt het andere team ergens heen, maar ze voeren je opdracht niet goed uit, of ze worden zo snel afgeslacht, terwijl ze zich eigenlijk goed zouden moeten kunnen verweren.

17. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat er soms geen goede balans in sommige wapens zit dat is echt vervelend bijv halo de pistool.
    Ik ruil mijn pistool echt nooit in voor een rocketlauncher,beste wapens om bij me te hebben in halo zijn de pistool en shotgun vind ik.

18. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me meestal aan onlogische uitdagingen bv een eindbaas die heb je net verslagen maar dan gewoon een nieuwe fase in gaat o.i.d. en ik haat getimede dingen zoals het laatste stukje uit halo ( wie legt er trouwens een stuntbaan aan op een ruimteschip?)

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me er bij vechtgames aan dat als je de juiste combo intoetst hij nog steeds niet het truukje uitvoert die erbij hoort. En ik heb al helemaal geen zin meer een game te spelen als die eenmaal een keer is vastgelopen en ik een heel stuk overnieuw moet doen. Blegh..

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Repetitieve gameplay! Bah :mad:
    Sudeki had dat erg met de eindbazen. Als je eenmaal achter kwam hoe een eindbaas dood te maken, dan kon je vervolgens dezelfde handeling wel 1000x doen, net zolang dat de eindbaas dood was. Geen veranderingen naarmate het gevecht vorderde, alleen maar dezelfde handelingen zoals op de eindbaas aflopen, slaan, weglopen om een schakelaar om te halen, weer naar de eindbaas lopen, een klap geven, terug naar de schakelaar etc. etc. Heel hinderlijk!

Deel Deze Pagina