[PC] Counter Strike: Source [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door XiroKe, 26 okt 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    lars...is dat niet een beetje teveel van het goede....?
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    via steam is de aankoop 30% duurder dan welk bedrag ze neerzetten. Dat heeft te maken met extra belastingen op internetaankopen in de Europe landjes.
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tja was bij mij een 10 duurder (in dollars) ik moet nog steeds betalen, maargoed al zou het 300 dollar kosten dan zou ik het nog kopen.. :)

    ben best verslaafd eraan, zelf ook helemaal weg van vuurwapens dus ja dit spel is dan perfect voor me

    lol ja best wel, maarja als je goed wilt zijn...
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  4. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    is da al uit of zo cs:confused:
    ???
    is er daar geen beta van?
     
  5. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hij is uit , en beta is al voorbij.
     
  6. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt da al in de winkels of wa??
    in belgie nog nie ze denkek!
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet m via steam kopen op internet. Dan kun je meteen met css aan de slag. HL2 komt op de 16e dan naar je teo per download.

    Je kunt ook de 16e naar de winkels gaan en beide versies op DVD kopen. CD's worden niet verkocht.
     
  8. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    tzal da laatste worden :p
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    9600 Pro verkocht en 9800 Pro komt eraan, waarschijnlijk kan ik die op zaterdag ophalen. Ben benieuwd hoeveel beter CSS zal lopen. Ook benieuwd naar de resultaten van de 'video stress test'.. :)
     
  10. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een gefroce 4 directx 9.0b zal wel lukkn zeker voor css??
     
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Met een geforce 4 kun je cs source wel spelen. Alleen niet op zijn hoogst. Met die 9800 pro neem ik ook aan dat het prima zal draaien. Alleen wederom niet op zijn hoogst. Of je moet genoegen nemen met stotterende beelden.
     
  12. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    jajaja ik heb hem pre-order bij dynabyte ;p zo'n pakket zooi met HL2 en nog meer zooi erbij .. hoop dak hem beetje normaal kan draaien met me gf4-ti4600 maarja 6800 ultra staat in backorder dus komt wel goed ;]

    Btw iemand screens van Day of Defeat source ? kan nix vinde ;\
     
  13. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    CS Source draait ook nog lekker op een Geforce 4 TI 4400 waar ik momenteel op draai.

    Heb eerst nooit echt Counterstrike zitten spelen, maar nu er wat physics zijn toegevoegt en de graphics een flinke booost vooruitwaarts hebben gemaakt.
    Nu speel ik het bijna elke dag een uurtje of wat. :)
     
  14. Heeft niemand nou een rank of heb ik dat verkeerd begrepen?
     
  15. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke sorry voor de schop maar ik heb een dringende vraag.

    Die nieuwe CS heeft dat ook invloed op de eerste CS? is het nu dus dat er helemaal geen kop meer op die oudere versie aan het spelen is?

    Ik heb best wel een baggercomputer dus ik kan niet de nieuwe CS spelen dus ik zat er aan te denken om Half life nog even aan te schaffen ( Als ik hem kan vinden :mad: ) En dan Counterstrike downloaden om die dan weer later te spelen op half life 1
    Is dit nog een goed plan of beter gezegt is er nog wat te spelen dan?

    Elp
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb laatst nog ff wat potjes gespeeld van de oude Counterstrike, en er waren nog zat mensen/servers te vinden. :)
     
  17. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    De oude CS (1.6) wordt over het algemeen veel meer gespeel dan Source. Source is nog niet echt compleet voor de gamers om er op over te stappen.
     
  18. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze het met Source zwaar verneukt hebben... De mannetjes lopen als oude opaatjes. :confused: Als je in de oudeCS een headshot maakt, dan vliegen ze echt zo naar achter, en dat geeft zo'n bot gevoel :) Dat hebben ze er bij Source dus uitgehaalt om het realistischer te maken... had van mij niet gehoeven.
     
  19. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    waar haal je de oude cs vandaan? en is het nog steeds nodig om half life erbij te installen?
     
  20. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life is noodzakelijk ja... Je moet een geldige key code hebben (budget bak 10 euro ;)). Eerst HL installen, dan naar www.steampowered.com gaan en steam downen, vanaf daar cs downen...
     

Deel Deze Pagina