1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VinZ

    VinZ Guest

    1. In de mysterie thread, omdat iedereen zoekt naar mysteries die er niet zijn.

    2. Ik vond het spel ook erg boeiend, heb em twee keer uitgespeeld, maar daarna is er niet veel meer te doen. Secrets zoeken die er niet blijken te zijn :confused: En ik vind dat het verhaal rammelt aan alle kanten. Er zijn verwijzingen naar dingen die er niet zijn, subplots niet uitgewerkt etc. Ik was zo blij met the sword of aeons, maar als je em hebt, wat moet je ermee??? En uren door een woestijn lopen waar niks is, is natuurlijk overdreven, maar je loopt overal tegen onzichtbare muren aan, en dat beperkt je behoorlijk in je vrijheid vind ik. Vooral als er eerst wordt gezegd, dat je kan verdwalen in het bos en dat je overal wat je ziet ook heen kan lopen.
    En lopen over paden waar wel iets te beleven valt? Die 4 bandits die op ieder pad staan zeker, die je met the Sword of Aeons of de Enflame spell in 1 klap dood hebt ;)

    Wat ik wil zeggen is: Dit spel is niet half wat het zou moeten zijn, en wat gezegd is dat het was. En als je dingen eruit knipt, omdat er geen tijd meer voor is (na 5 jaar :confused:), doe het dan goed, en laat niet overal sporen achter. (lege fresco, verwijzingen naar draken, demon door, etc...)
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd. na de die Überervaring van 13 korte uren blijf je met een leeg gevoel achter... :{
     
  3. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst kwam nog een loze belofte in me op. Mensen zouden je kapsel nadoen en zelfde kleren dragen als je bv een echte held was etc. Ik heb hier nog nooit iets van gemerkt. Erg jammer allemaal.
    Het is gewoon een spel met teveel verwachtingen, en wat uiteindelijk tegenviel.
    En wat VinZ betreft, ik snap wat je bedoelt met vrijheid. Kijk maar naar Morrowind, dát is genieten ;)

    Om maar eens keihard te zeggen, dit is niet eens een échte rpg. Ik vind de benaming Adventure, meer dan zat. Ik bedoel, je gaat niet echt level up, je verbeterd je skills, dat is in principe alles. Level up gaan is een ander verhaal. Ook is het spel niet echt gericht op 'trainen' .. Het spel is té makkelijk en biedt weinig échte uitdaging. Ook zijn er niet echt RPG items in verwerkt zoals Uber geheime armors/kleren en een ultimate weapon.. Tja, je zou kunnen zeggen dat de Sword of Aeons een Ultimate weapon is. Maar ook dát is niet moeilijk om aan te komen, ik bedoel meer zoiets waarbij je items moet vinden die zeldzaam zijn, en zo een ultimate weapon kan laten maken (ff8 ?)


    Maarja, goed, mijn verwachtingen waren iig té hoog, dat geef ik eerlijk toe. Dit haalt niet weg dat het geen goed spel is, alleen ietwat tegenvallend.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  4. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    oja idd, en ze zouden met poppen van de hero spelen... ik heb die kids nog nergens mee zien spelen hoor... ik heb zelf wel een pop van mezelf maar meer ook niet :D

    maar ff over die secrets: net ergens gelezen, iemand had een idee op een ander forum:
    in het begin noemt een man een vrouw zijn "little sandgoose", wat als je later, terug in oakvale met deze vrouw trouwt, zou ze je dan een item kunnen geven (de sandgoose of een clue?)

    maar waarschijnlijk zie ik weer spoken ;)
     
  5. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    @ The Pulser:
    jij zei op een ander forum dat je als je fable al hebt uitgespeeld dat je dan toch naar buiten kan bij the heroes guild... hoe kan dat?
     
  6. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Dig trick... Ga naar lookout point naar dat naast de deur naar heroes guild en gebruik de digtrick.
     
  7. VinZ

    VinZ Guest

    Links van de deur van the guild bij de lookout point is een hek. Daar ga je met je rug tegenaan staan. Dan moet je diggen. Een paar keer. Zo ga je "door het hek heen" en beland je in de tuin van de guild.
     
  8. fablenator

    fablenator Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lukte mij ook , alleen als ik eenmaal door het hek heen ben, dan loop ik tegen een onzichtbare muur aan.
     
  9. VinZ

    VinZ Guest

    :confused: doorgraven misschien ?? ik weet het ook niet
     
  10. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik eerst ook, dan graaf je weer een paar keer, en dan ben je iets verder maar dan is er weer een onzichtbare muur :confused:
     
  11. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je vérder graven dan een paar keer? [zucht]...Ik wordt hier echt moe van
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt niet dat fable nadat je het heb uitgespeeld een slecht spel is, ik vind het nog steeds top. En dat zeg ik niet omdat k me niet genaaid wil voelen maar omdat ik het vind. Je kan na het verhaal nog genoeg: grootgrondbezitter spelen, verschillende speelstijlen proberen (dief is heel anders dan mage), alle items vinden enz. Er zit wel minder in dan er weerd beloofd en dat ed vrijheid niet compleet is vind ik jammer, maarja daar staat wel wat tegenover wat geen enkel ander spelk heeft. Daarom vind ik fable tot nu toe een van de beste games zoniet de beste game die k heb gespeeld.


    Kunnen we nu weer verder gaan met secrets?

    Heeft iemand een charakter dat alle real estate ownt en alle skils heeft gemastered? (dat wil ik uiteindelijk doen en k denk dat je dan misschien een secret vind)
     
  13. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke secrets ?
    Of ben je nog van mening dat draken eiland,brug enz er inzitten?
    Mischien iets met die sandgoose lijkt me ook sterk maar zou kunnen die man in het begin heeft het er wel over maarja het kan ook zijn dat het er niet goed uitgehaald is..
    :{
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  14. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    okee ik ga strax proberen in de guild te komen.. maar ik denk dat ik iets te lang niet op deze threat ben geweest.. sandgoose??
     
  15. VinZ

    VinZ Guest

    Iets te lang??? De sandgoose is een van de eerste roddelsecrets volgens mij.... Niemand weet wat het is, maar iedereen zoekt ernaar, of ja, zocht ernaar. Het lijkt erop dat de secrets-hunt ver voorbij is, als ik zo op andere fora rondkijk.
     
  16. fablenator

    fablenator Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog één ding dat mij dwarszit in hook coast , en het is niet dat gedoe met de vuurtoren en al, maar als je op weg bent naar de plek waar je maze moet verslaan , dan zie je allemaal kleine lichtjes boven de grond zweven, dus ik denk er ligt iets begraven , maar neej hoor levert nix op wie heeft dit nog meer??
     
  17. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet opgevallen ik denk dat veel objecten zoals de vuurtoren/dragon cliffs delen van verwijderde quests zijn.. :{
    Als je kijkt op fablefan.nl dan zie je dat er hele steden zijn weggehaalt. :mad:
    De beloofde spelstructuur is veranderd,ze hadden de vrijheid van morrowind belooft.
    Waarschijnlijk waren ze dat wel van plan aangezien je met de digtrick op stukken bos kan komen die vanaf de paden niet zichtbaar meer zijn.
    Het spel is volgens mij gewoon onder tijdsdruk uitgekomen, om het gat tussen Ninja gaiden en Halo 2 te vullen.
    Ik had het liever een mooie afsluiter gevonden van de carriere van de xbox in 2005.En dat ze dan hun beloftes waar hadden kunnnen maken. :'-(
     
  18. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dragon Cliff zat er toch nog gewoon in? Je kon daar volgens mij komen met de dig-trick.
     
  19. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alléén met een gemodde xbox ja..
     
  20. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkte het zelfs niet met het dig-trick principe? Ik probeerde het rond de vuurtoren maar viel het water in en kon er niet meer uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina