Hmm ik ga morgen ofzo denk ik maar mn Xbox reserveren, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil 1 Xbox 1 extra controller (officiele maar denk ik) 1 Amped 1 PGR 1 Halo maar dan weet ik niet of ik nou die (dure) DVD kit moet kopen.. ik heb n DVD speler in mn PC zitten maarja echt veel kan je daar ook niet meej (binnenkort maar ff de tv out gaan gebruiken anders ofzo), is de DVD kit aan te raden of..?
dvd kit? bedoel je die afstandbediening ofzo van 100 piek ofzo ik heb halo en pgr gereserveerd, amped lijkt me ook cool, maar 3 games met de launch is een beetje veel van het goede, koop wel nieuwe als ik de andere 2 uit heb gespeeld
ik vind die dvd kit opzich wel de moeite. heb wel dvd in pc maar dat kijkt niet relax. vanaf de bank achter tv is beter. ook dichter bij koelkast.
Wouter die DVD kit is zeker de moeite waard ik heb ergens in een artikel van IGN vernomen dat de DVD van de Box minstens zo goed is als de beste DVD-spelers momenteel beschikbaar!.
toch zuo ik het maar reserveren IEDEREEN die bij ons een Xbox heeft besteld, heeft er ook de DVD kit bij genomen. die is dus al zwaar uitverkocht
ik neem hem er meteen bij zoveel poen heb ik nog wel heb toch nog geen dvdspeler (ook niet op me pc) dus .... mzzl Munch and Abe
Kan altijd later woutie Ik heb em ook maar ik kijk nooit DVD's eigenlijk.. ik download alles, en kijk op mijn pc...
Je kan ook gewoon w88 totdat er zon dvd kit van een ander merk komt. (3e party) DIe zijn altijd wel een stuk goedkoper