cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door N13LS, 31 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N13LS

N13LS Niels Blok

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat als je een (duur) spel koopt dat je dan geen codes moet gebruiken, dan kan je nog beter je huiswerk maken, ik weet niet wie het met me eens is |:- vast niemand |:-

cheats zijn dom

2. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... Ja...
    Waar slaat dit op...
    Iemand moet toch zelf weten of tie cheats gebruikt...

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is al eens een thread over geopend.
    Toch maar een korte reactie.
    Ik vind als je een duur spel koopt, dat je moet proberen hem zonder cheats uit te spelen. Lukt dit echter niet, zou je best cheats mogen gebruiken. Zo kun je het spel toch nog uitspelen en blijf je niet met een spel zitten dat je maar voor een gedeelte hebt kunnen spelen en waar je het einde niet van hebt kunnen zien. Je legt er toch veel geld voor neer en niet iedereen is even goed in het spelen van game's.

Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  4. kaspar xboxfan

kaspar xboxfan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    eeh , okeeeej! :{
    Ga iets zinnigs doen ;)
    Iedereen doet altijd zo vaag over codes, codes zijn er omdat sommige mensen anders geen spellen meer kopen omdat ze er niks van bakken, toch :confused:

groeten,

5. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten is eigen mening, eigen interesse. Meestal als het spel te moeilijk is worden cheats gebruikt. 2e voorkomende reden is alles uit het spel willen halen nadat het uitgespeeld is. Ik doe geen van beiden. Ik heb het niet nodig, want ik zit nooit echt vast. Cheaters zijn lame, in mijn ogen geven ze het dan op. En dat is niet echt een goede instelling vind ik.. Maarja, cheat of cheat niet, games worden toch gespeeld, hoe dan ook. Verder is dit een slechte thread

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    N13LS, ik zie dat je net geregistreerd bent, dus allereerst welkom :)
    Toch moet ik je even wijzen op het [faq]beleid[/faq], waarin alles staat wat wel en niet is toegestaan op dit forum. Ik raad je aan dit eens door te lezen. Dit soort discussies zijn al vele malen eerder gevoerd op dit forum, gelijkwaardige threads kun je met behulp van de [search]zoekfunctie[/search] vinden.

Aangezien deze thread weinig toevoegt aan de reeds bestaande threads over dit onderwerp gaat deze op slot.

-Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina