1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo II tegenvallen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door box_thijs, 31 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. box_thijs

    box_thijs Guest

    De meeste van jullie hebben het altijd over halo II mooi en halo II is de beste game. En als het nou tegenvalt jullie kopen het gelijk omdat halo I zo goed was en daarom denken jullie dat halo II nog wel veel beter zou zijn..

    Ik heb het gespeeld (jaja illegaal bij een vriend van me) en ik vond het eigenlijk best wel tegenvallen miss wel leuk nieuwe levels en nieuwe wapens om te proberen. Maar met multiplayer hadden we naar 1.5 zin in halo I :-S
    Ik dacht eerst ook dat is de best game ooit gemaakt goeie opvolger van halo I... Toen ik het had gespeeld was ik teleurgesteld ik vond het niet het "halo" gevoel hebben...

    Miss krijg ik nu een ban en worden jullie allemaal boos omdat halo II "the game" is maar dan heb ik jullie gewaarschuwd :)

    box_thijs
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    okej het maakt mij niet uit hoor ik beoordeel zelf na hem gespeeld te hebben en.(heb je ook via connect gespeeld?anders heb je niet eens de echte feeling gehad volgens mij.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de tekst lijkt me duidelijk
     
  4. box_thijs

    box_thijs Guest

    connect? ik heb sistem link gedaan met ze 4e dat was wel tof.. maar het halo gevoel is weg :)
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar volgens mij heb je het halo gevoel ook niet helemaal gehad totdat je met z'n 16e over live hebt gespeeld

    (ik vind eigelijk ook het illigale verkeerd is. maar waarom zou je geen vragen mogen stellen aan iemad die er meer van weet,er zijn nu tog ook al amerikanen die hem legaal hebben?)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee in Amerika komt deze 9 november uit! Dus alles wat je hoort en ziet is illegaal en om mensen te helpen |:- ... een patser dus
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  7. box_thijs

    box_thijs Guest

    ik had met halo I alleen met ze 8e gedaan, maar daarvoor had ik al genoeg halo gevoel :)
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee zoals je op het geruchten en feiten van halo 2 kan lezen hebben de winkels halo 2 daar al binnen en wat is de kans dat dan nog geen 1 winkel er 1 verkocht heeft?
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    :+ dat is niet helemaal 100% waar.. er zijn wel degelijk Amerikanen die hem 100% legaal spelen. en dan bedoel ik natuurlijk de beta-testers en de Bungie-medewerkers.

    Het lijkt me wel duidelijk dat zowel de topic starter EN de gene daarna de illigale versie hebben gespeeld en dus een gevaar voor de samenleving is:+
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    100% de winkels hebben een NDA getekend ... als ze de eerder verkopen krijgen ze van ms een boete en er kan gecontroleerd worden of alle arikelen er nog zijn... als dit niet het geval is krijgen ze de advocaten van MS op hun dak ..en als deze in Amerika uit is dan mag je er nog steeds in Nederland niet over praten... Zoek je heil dan ergens anders.. als je dit forum niet leuk vind
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb ik de iligale versie volgens jou gespeeld?NEE!!! daarom vind ik het gewoon fijn om er zoveel mogelijk over te weten is dat raar?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Beta is al lang afgelopen ... dus die kunnen niet meer spelen ;) .. maar goed er zijn bungie medewerkers die de game wel hebben.

    @Voodoo lees het beleid eens door ... waarom we ook dat niet willen
     
  13. Misschien valt hij tegen, dat zegt niets of het een goed spel is.

    Daarbij komt nog dat een illegale versie op de één of andere manier minder leuk is. (vooral een Franse!) Koop hem gewoon in de winkel!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2004
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet wel zeker dat het gewoon een fucking goed spel is,ik koop hem dan ook 200% zeker!! kan gewoon niet wachten
     
  15. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zal geen 1 winkel al een exemplaar verkocht hebben.
    Als ze ermee gepakt worden zijn ze gigantisch de lul.
    Hiermee riskeren ze enorme boetes en de uitgever van de desbetreffende game zal nooit meer aan die winkel verkopen.
     
  16. xboxgamer2

    xboxgamer2 Box_menno

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    @voodoo300

    Hoe weet je nou 200% zeker dat het fucking goed is.
    Dat kan je alleen maar beoordelen als je het hebt gespeeld en heb jij dat?
     
  17. Ch3ster

    Ch3ster Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is waar dat Bungie medewerkers hem al hebben..
    Kijk maar naar dat filmpje op de DVD (ik heb geen illegale versie gewoon een filmpje die je kan downloade.)! Daar zegt hij iets van :" Halo 2 is a game that we played every night" niet precies zo .. :{ maar wel zoiets :)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet zo niet dat halo 2 gaat tegen vallen.
    PU gaf het een 9,3 en het verhaal was even goed als deel 1.
    Maar ik zie het zelf wel. (op 11 november dan hè)
     
  19. studio_125

    studio_125 Guest

    Waarom word deze thread niet gewoon gesloten? sowieso je kan beter helemaal nix over halo 2 lezen, dan valt ie veel minder snel tegen, een vriend van mij had fable besteld, en ij had er nix over gelezen of wat dan ook, hij wist geen eens waar het over ging, hij had het besteld en hij vond het vet leuk. Terwijl het bij heel veel mensen tegen viel, dat doe ik ook gewoon bij Halo 2. 8)
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Zoals gezegd is het niet toegestaan om over illegale versies te spreken en daarnaast verpest je op deze manier de ervaring van mensen die er wél al heel lang op zitten te wachten. En zich ongetwijfeld wel zullen vermaken. Daarom gaat deze dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina