1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

universeel AB icm XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door coni, 31 okt 2004.

  1. coni

    coni Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een universeel AB te kopen om alle apparaten thuis(dus ook de XBOX) met één AB te kunnen bedienen.

    Daarvoor heb ik momenteel de philips sbcru865 op het oog. Het mooie van deze AB is dat hij andere AB's kan "kopieeren". Dus je houd je AB ertegenaan en hij neemt die functie over.

    Ik heb zelf momenteel een draadloos controller van Logitech. Daarmee bedien ik momenteel mijn XBOX(het media gebeuren dus). Maar deze werkt zover ik het weet met radio signalen ipv infrarood(logische natuurlijk)

    Zou het ook mogelijk zijn om ook deze signalen te kopieeren met deze afstandbediening? Dit zou dan perfect zijn natuurlijk. Ik zou eventueel hiervoor ook het orginele XBOX ab willen kopen als het niet gaat met de logitech controller

    Thanx
     
  2. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt met die mooie programmeerbare AB's ook profielen downloaden.
    'k weet niet of die jij op het ook hebt dat ook ondersteund, maar anders kun je vast ergens uit een forum een XBOX Remote Control profiel downloaden en op je Philips AB zetten, dan ben je in een keer klaar.
     
  3. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf een one4all gehad en een van philips, weet even niet meer welke.
    Maar met beide kon ik niet de afstandbediening kopieren van de xbox.
    Hij kon ze gewoon niet leren, waarschijnlijk zit er een beveiliging op.
    Want de rest van mijn apparaten kon hij gewoon leren, zelfs de ps2, meer die heeft dan ook de gewone sony code voor dvd players.
    Misschien weet hier iemand of er inderdaad een beveiliging opzit, maar was wel gek dat het op 2 ab niet ging.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een OneForAll 6 universele AB.
    Je kan met deze AB niet alleen de codes via de site downloaden , maar deze AB heeft ook een leer-functie.
    http://www.oneforall.nl

    Heb met deze AB ook de regio-code van mijn Philips DVD-speler kunnen verwijderen _O_
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  5. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik mag vragen; wat is een ab?
     
  6. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk afstandsbediening
     
  7. coni

    coni Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde hiermee afstandbediening
    met de OneForAll4 gaat het zo te zien niet. Maar met de oneforall6 doet ie het wel met de xbox en daarnaast heeft het ook nog een leerfunctie?
    Met deze(sbscru865) gaat dat niet. Profielen gaat met de pronto serie van philips. Deze zijn weliswaar stukken duurder.

    Mijn budget is ongeveer 100 euro.
    Zo te zien kan alleen de oneforall6 de xbox besturen en heeft een leerfunctie.

    Dus niemand heeft een philips(geen pronto) aan de praat met de xbox?
    of uiteraard een ander merk dan die oneforall.

    Wil er namelijk eentje kopen deze week.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de OneForAll ab's moet je gebruik maken van de codes van RCA of Proscan !!
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
     

Deel Deze Pagina