[Halo] problemen met elites.

Discussie in 'Algemeen' gestart door The FragmaN, 28 aug 2002.

1. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehh vat alleen een vraagje. Dat filmpje begint toch aalleen als je heel dicht bij keyes staat.

2. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens in Hlo zitten wel meerdere grote fouten bijv. In elke filmpje zie je masterchief wel met een AR terwijl ik die meestal helemaal niet.:confused:

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    nee ,als je in die gang gaat richting captain keyes, zal je checkpoint done zien verschijne, zoveel seconde na dat filpmje begint standaard dat filmpje

4. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    aha vet. Lol met 3 wapens echt iets voor mij. Kun je dan toch nog steeds switchen van wapens?

5. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ja
    Als je weer bij keyes bent geweest je hebt een plasma pistol of rifle en een AR en je loopt terug naar keyes voor de pistol dan loop je naar de drie aliens en dan staat er: Press X to switch weapon druk dan Y

Laatst bewerkt: 29 aug 2002
  6. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    nu een rijmpje: voor veel elites met een bonk vol haat, wonka's advies is geef ze een granaat ( liefts plasma want die kudde dieren vluchten wel maar als het er veel zijn hebben ze de tijd niet en dan =( =( =( }:] }:] }:]

7. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Over 3 wapens in "Autumn" is hier al genoeg gezegd over het hoe en wat, maar ik heb daar nog 1 vraagje over. Ik neem aan dat je die drie wapens niet mee kunt nemen naar het volgende level, Halo. Wat heb je er dan aan??

8. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je hebt er niet echt heel veel aan, het level is ook niet al te moeilijk. Maar toch, ik vind het wel geinig om met 3 wapens rond te lopen:)

9. XboxRuler

XboxRuler Get the point

Leuk Bevonden:
    0
    Als je slim bent doe je als je een elite tegenkomt en die staat met je rug naar je toe dan ram je hem in zijn nek en in een keer dood EN HET KOST GEEN MINUTIE!!!!!!!!;)

10. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Was al bekend maar meestal staan ze niet met je rug naar ze toe! In het eerste level zien ze je in ieder geval wel!

Deel Deze Pagina