1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, er is er een. Ge moet eerst teruglopen naar gang waar de deur met dat insect erop is. Volgens mij is er 1 als je van die gang naar het blue water reservoir loopt. Tis nogal moeilijk uit te leggen waar hij precies staat, het is daar ergens in de buurt ;) . Veel suc6 _0/
     
  2. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, had 'em al gevonden, zit nu bij de eindbaas.
     
  3. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nope je moet je helelemaal volproppen met elixers VOOR de eerste worm...

    maar het kan ook heel makkelijk zonder elixers... gebruik gewoon je explosive arrows, incindiary shuriken en je windmill shuriken...

    als er 1 zo'n zweepslag achtig iets doet gewoon tegen de muur aanspringen en op em inhakken met je vigoorian flails (die richten snel de meeste schade aan) als ie recht op je afkomt moet je snel wegspringen en em in elkaar meppen (het is gevaarlijk maar richt erg veel schade aan)

    als je ninpo gebruikt moet je heel goed timen... ze ziijn echt niet zo moeilijk de eerste worm is het moeilijkst, gewoon blijven proberen...

    veel succes!


    o ja je hebt gelijk als je de eerste hebt verslagen kun je inderdaad teruglopen om daarna pas naar die 2 wormen te gaan.. my bad...


    en hij is der ook al uit dus ik ben weer VEEEEL te laat ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  5. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij de draak in lvl 12... en doku was veel te makkelijk ;)

    Edit: Is het moeilijk om die draak te verslaan mer 3 elixers of spiritual life en 4 vlammetjes Ninpo (inazuma level 3 )?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dan bedoel je de flaming dragon denk ik??

    dat moet wel lukken het ligt een beetje aan jezelf natuurlijk... het is krap maar het moet zeker lukken... _0/
     
  7. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo beu dat je hem niet kan aanvallen wanneer je wilt :mad: :mad:
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt maar je moet gewoon op het onderste plateau blijven... heb ik wel gedaan in ieder geval, maar hij is niet zo moeilijk het is net als bij de andere bazen je moet gewoon even hun zwakheden zien te vinden...
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    upgrade je Dabilahro tot lvl 3 en ga gewoon in het lava naast hem staan en blijft gewoon hakken met X X X X X het gaat best wel makkelijk zo ;)
     
  10. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik dan ook een fire wheel ninpo ;)
     
  11. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, had 'em al. Ik heb gewoon inazuma gebruikt en daarna cores geschoten, toen had ie nog 1/3 van zijn levelsbalk over en ten ben ik beginnen hakkken maar toch bedankt ;)
     
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    YO ik heb doku verslagen en zit nu in zo`n ijspalijs met draken maar kom erachter dat als je dus die zwaarden van doku(die die laat vallen als je hem verslaat) gebruik, dan gaat er leven af, heeft dat een rede?
     
  13. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en om dat te stoppen moet je 40 scarabs aan marumasa geven dan krijg je zo'n armband ('k weet niet meer hoe hij noemt) als je die draagt stopt dat effect. Maar dat zwaard zou ik niet gebruiken dan kan je beter je Dragon Sword gebruiken en later je True Dragon Sword
     
  14. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    enuh ze hadden het in de eerste post over dat als je je dragon sword niet gebruikt dat je hem dan 4 keer kan upgraden ofzo, is dat waar? En wanneer krijg je je true dragon sword?
     
  15. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het true dragon sword kan krijgen als je dragon sword niet in lvl 3 zit...

    In Lvl 13 steek je gewoon een soort van kristalletje in je DS dan krijg je het TDS.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  16. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat de true dragon sword was gestolen, en dat je die moest terug halen, hijs gestolen door doku, dus hoe kan je die nou krijgen door een kristalletje
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    das de dark dragon sword waar je het over hebt...

    het schijnt dat die Kitetsu steeds sterker wordt naarmate je meer vijanden ermee afmaakt... daarom gebruik ik die zo veel mogelijk...
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  18. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0

    Das de dark dragon blade waar je het over hebt.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha owkeeeej je hebt gelijk... :cool:

    props voor jou hoor... ;)

    _0/
     
  20. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik ben mike en ik ben nu bij de baas alma van chapter 7 die is zo moeilijk hoe kan ik hem hetbeste verslaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina