msscript error

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kane, 31 okt 2004.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    iedere keer als ik mijn pc opstart krijg ik MSScript:unknown error. het enige wat ik kan doen is op 'OK' klikken.. en verder lijkt alles oke te zijn.. en goed te werken. Ik heb ff gegoogled en daar schijnt het iets met adware en spyware te maken te hebben.. dus ik heb adware gedowned en gerunned.. maar het is nog niet weg.. wie helpt me? alvast bedankt

2. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, heb precies hetzelfde probleem. Best gek want ik heb net m'n pc opnieuw geïnstalleerd en toch krijg ik nu die error.

3. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ff uitvoeren --> msconfig.exe en kijk of er bij "Opstarten" verdachte shit staat. Het geval doet zich voor bij het opstarten van je PC, dus er moet daar een programmaatje staan dat die melding veroorzaakt. Alles wat je niet vertrouw zet je uit, maar pas op dat je geen drivers uitzet ofzo :)

4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan twee dingen zijn:

1) spyware;
    2) temp bestanden.

Aangezien AdAware niet heeft geholpen, denk ik dat het aan de tijdelijke bestanden ligt. Oplossing: Start ==> Uitvoeren ==> msconfig ==> opstarten ==> schakel alle temp bestanden uit.

Hopelijk werkt dat...

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    er staan in mij opstart schermpje geen temp bestanden.. en ik kan ook niet echt zeggen dat er verdachte dingen bijstaan.. ik heb een paar verdachtere bestandjes geprobeerd maar deze bleken geen effect te hebben op de error. met andere woorden.. ik heb het nog niet weg gekregen :mad:

Eeks, heb jij het al weg gekregen? zoja.. hoe?

6. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is bij mij ook nog niet opgelost, ik heb ook geen verdachte bestandjes gevonden bij dat opstart scherm.
    Ik laat wel wat weten als 't is opgelost.

Deel Deze Pagina