Kheb net windows geupdate met windows service pack 2 , 8er dat ik men pc op nieuw opgestart heb wou ik een program openen en hij toont zoon begin schermpje en gaat gwoon weer weg , heb het paar keer geprobeerd en ook op andere account maar het probleem blijft zich voor doen , hoe kan ik service pack 2 verwijderen of dit herstellen???? greetzzzz blonkie
Shit, als je hetzelfde probleem hebt als mij ben je de lul.. Start de comp na een aantal minuten/seconden opnieuw op? Als dat zo is, stuur me maar een pm of voeg me toe op msn als SP2 alsnog op je pc wilt hebben: remcogras@wanadoo.nl
sp2 staat niet bij software , maar het is eigenlijk beveiligingscentrum dat ik wil verwijdere , help me aub , en xboxgansta ik snap het niet , heb je hetzelfde probleem of wil je me gwoon sp2 opnieuw geve?????
Hm.. als het niet bij software staat maar je wel het beveiligingscentrum hebt klopt er niets aan.. Maarja, je pc werkt wel gewoon? Niet dat hij continue opnieuw opstart vanzelf?
sommige programma's werken niet meer met xp, dit zijn vooral programma's die gebruik maken van internet. Check op hun websites voor updates.
dus het is een programma van mijn ma , ik start het op dan verschijnt zoon schermpje waar je nx mee kan doen gwoon beetje reclame/intro en dan gwoon weer bureaublad , aja die intro is niet volledig scherm mss e vierde ....... greetzzz blonkie
Hm.. vreemd.. shit, denk niet dat ik je kan helpen, maar je kan MS bellen, maar daar hang je vet lang aan de lijn met een uiterst irritant muziekje op de achtergrond
Weet over welk schermpje je het hebt: SP2 wil dat je een virusscanner instaleert of je firewall aanzet. Doe dit en het schermpje verdwijnt
ik heb eerst ook sp2 geinstald en toen na opnieuw opstarten starte die niet meer op bleef vast bij veilige modus enzo geen sp2 voor mij meer
Hmmm , heb even wat opgezocht. Klopt het dat die weightwatcher via het internet werkt? Dan zou je ff je firewall moeten controlleren. Windows XP SP2 heeft nog al een agressieve firewall, bij mij blockte hij zelf MSN Messenger 7.0 een prig van Microsoft zelf nota bene. Ik neem aan dat je weet hoe je bij je firewall settings komt? Anders hoor ik het wel van je...
hm niet zo direct , ik d8 bij configuratie en dan daar firewall , maar als jij iets andres weet ik heb dat program erbij gezet bij niet blokken of zo , maja , kdenkt niet echt dat da prog met internet werkt!!