xbox2--ps3

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door forza katwijk, 31 okt 2004.

  1. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien wanneer of ongeveer de xbox2 of ps3 uitkomt?????
    en welke prijs ze dan ongeveer zullen zijn?????

    dank u
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ze zijn nog niet eens officieel aangekondigt dus er is hier helemaal niemand die daar ook maar iets over kan zeggen. Het enige wat men kan doen is speculeren en daar schiet je verder vrij weinig mee op. :)

    Overigens staat deze thread hier wel op de verkeerde plaats. Dit gedeelte van het forum is namelijk alleen bedoeld voor vragen, opmerkingen en problemen die met de XBW site te maken hebben.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Al weer zown waardeloze thread, als het bekend zou zijn, dan zou het allang groot bij nieuws zijn aangekondigd.
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    reken maar dat ze rond 2006-2007 uitkomen. Maar we hebben daar nauwelijks informatie over. En de prijs is ook nog onbekend.

    edit: verder staat deze ook in het verkeerde forum :eek:
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    5 januari zou er meer info zijn omtrent Xbox2. Afwachten of dit ook echt officieel is. Maar waarom wil je dat nu al weten? Het is nog zo vroeg! Blijf nou maar fijn op je "goeie ouwe Xboxje" spelen. :)
     
  6. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    okay sorry voor verkeerde plek
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Csole releases zijn meestal in de zomer/nazomer, dan kan het systeem aanlopen tot de kerst om dan extra veel games en vooral ook consoles in de aanbieding van d ehand te doen. De periode ervoor is voor de diehards die toch wle vele uitgeven voor de nieuwste console.

    Mijn vermoeden: Augustus/September 2005
     
  8. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3

    ga hierin volledig mee, hopen dat de specs een beetje ok worden...... maar wat denken jullie ( en dan niet de fanboys) wat de "beste console" gaat worden....???
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb nu alle 3 de console's gehad. Dus mijn mening is zeker onderbouwt.

    PS2 heb ik een jaar geleden gehad en vond er eigenlijk niet zoveel aan. Ik weet eigenlijk niet waar het aan ligt.

    De Gamecube heb ik nu een half jaartje. Ik doe er eigenlijk niks mee. Ik heb alleen Harvest moon gespeeld.

    De Xbox vind ik super. Ben nooit zat geweest om er achter te zitten.

    Om deze redenen denk ik dat de Xbox 2 weer het beste word.
     
  10. XeoN

    XeoN Guest

    Heb net zoals Being-Xboxed; alle 3 de consoles gehad.
    En toch blijf ik het zeggen, de Xbox is de sterkste van de 3.
    M'n Gamecube is verkocht en heb nou alleen nog m'n Ps2 en m'n Xbox.

    Daarom denk ik net zoals Being-Xbox dat de nieuwe console van Microsoft gaat heersen. Laten we niet vergeten, dat de Ps2 er veel eerder was dan de Xbox.
    Maarja, in Japan zijn ze nog ergere gamefreaks....als Xbox daar nou eens goed aan de slag kan, dan dringen ze Sony terug.
    Maar de Xbox is suprieur aan alle consoles.
    Daarom vond ik het op de Gameplay '04 ook NIET terecht dat de gamecube als beste console werd uitgeroepen. De komende maanden verschijnen er nauwlijks grote releases voor de Cube. De Xbox (Halo 2, Fable , Forza Motorsport, Conker Live ect ect) en de Ps2 daarin tegen met Killzone, GTA San Andreas, God Of War, Ratchet en Clank ect ect.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2004
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de verwachting is ... voorjaar 2006 in europa
     
  12. N13LS

    N13LS Niels Blok

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je gelijk hebt

    en wat de prijs betreft:
    ik denk tussen de 350 en 500 euro. :confused: :'-(
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat prijs verrassend laag zal zijn, 200-300 euro.
     
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de Xbox 2 als eerste zal uitkomen.
    In Europa zal dat wel Q2 2006 zijn.
    De PS3 zal denk ik zeer snel volgen in Q4 2006.

    Volgens mij wordt er op console's de afroompolitiek toegepast, dit betekend dus dat de prijzen in het begin heel hoog zijn. De prijs zal waarschijnlijk voor beide € 500+ zijn.

    De console met de beste graphic's.
    Dat zal waarschijnlijk de PS3 zijn, omdat die iets later op de markt komt. Het verschil zal overigens niet zo groot zijn.

    De Shooterfans zullen het meest verwend worden door de Xbox2, de PS3 moet het meer van RPG's hebben.
     
  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik gok op de Xbox 2 op 18 november 2005 in amerika en weer 15 maart 2006 in Europa. PS2 zal dan later lanceren, eind 2006 japan, begin 2007 hier.

    Daarnaast gok ik ook op prijzen rond de 400 euro.

    Qua graphics zal het waarschijnlijk hetzelfde verhaal worden als nu. Microsoft heeft de krachtigste hardware en het beste online netwerk. Games zullen snel gemaakt kunnen worden en er ook goed kunnen uitzien dankzij XNA. Voor de PS3 zal het programmeren weer wat tijd vergen net als nu het geval is.
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Geheimtaal? PS2=PS3 :9
     

Deel Deze Pagina