1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit er mischien wel in ( nouja half dan... )
    En dan nog wat heb je eraan als je er moet komen met een dig trick .. ( wat ook 1 grote bug is -.- )
     
  2. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en daarbij duurt dat grapje ook nog eens super lang en werkt het op je zenuwen na 90378x hetzelfde filmpje gezien te hebben dat je Hero een gat schept. :+
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ik denk trouwens dat de meeste mensen het zoeken we lzat zijn, maar als we nou eerst nog 1x met zijn allen een lijst maken, met spullen waar we de fuinctei niet van weten, denk bijv aan gesloten deuren, de vuurtoren de bel etc, al maken we nou eerst een een lijst, dan kunne we misschien kijken of er verband tusse nbepaalde dingen staat, en misschien heeft iemand wel iets gezie nwat wij allemaal over het hoofd gezien hebben, ik plaats vanmiddag stukje vna lijst ik meot eerst naar school

    (de dingen die je plaatst, geef daar dan wel ee nduidelijke route beschrijving bij;))
     
  4. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al vaak zat gedaan, ik denk niet dat we er dit keer iets mee opschieten. De Die-hard zoekers zijn inmiddels sowieso al gestopt met zoeken dus ik vrees het ergste voor dit onderwerp
     
  5. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat ik weet:
    -door without a face bij lookout point: met de dig trick kan je er in maar je ziet dan een zwart gat waar je niet inkan, waarschijnlijk op het laatste moment er uitgehaald.
    -heroes' guild kan je in nadat je fable hebt uitgespeeld: vanuit lookout point, links van de deur, bij die tralies dig trick.. duurt uren...

    verder ben ik nog nergens geweest...
     
  6. VinZ

    VinZ Guest

    Bij de pier is dat ook, naast waar die vis hangt. Maar het is niks volgens mij... Heb ook al vanalles geprobeerd. Toen ik het zag wilde ik meteen op de rechterthumbstick klikken en dan op A (Sudeki) :9, maar helaas...
     
  7. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    bestaat die torch nou echt?
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de blauwe nymf laat leven, verschijnt deze ton: waar is ie voor?

    [​IMG]

    Alle boten hebben een blauwe vogel op het zeil staan, behalve 1 bij prison path, die heeft een rode draak. Een aanwijzing/verwijzing naar de sandgoose? (of gewoon iets wat niet weg is gehaald, wat zou betekenen dat dit de boot naar dragon cliff was)

    [​IMG]
    [​IMG]

    De teddybeer in grey house. Het is in dit draadje al bekeken of het rosie's teddybeer is, daar kwam uit dat dat duidelijk niet zo was, maar op dit plaatje zie je toch duidelijk die groene vlek...

    [​IMG]

    Op deze plek kun je graven (er komt zo'n schepje in je action hub te staan), alleen je krijgt de melding dat er niets interessants is... net als bij een boekenkast. Is er een bepaalde actie die je moet doen om hetgeen wat er misschien begraven ligt op te kunnen graven?

    [​IMG]

    rare lichtjes in hookcoast...

    [​IMG]

    De sundial, de enige werkende klok en word vaak in verband gebracht met andere mysteries...

    [​IMG]

    De demon door without a face bij lookoutpoint, we zijn er wel over uit dat je er niets mee kunt, maar je moet niets uitsluiten...

    [​IMG]

    De enige bruikbare deur die je niet kunt gebruiken... Bij twinblades elite bandit camp...

    [​IMG]

    Verder hebben we nog de vuurtoren bij hookcoast, die met een torch misschien aangemaakt kan worden...

    daarmee komen we op de stick die je niet kunt verkopen maar waar je op het eerste gezicht ook niets aan hebt... kun je er een torch van maken?

    The book of 'x'... veel theorieen maar wat kun je er nu mee?

    De frying pan gewoon een geinige toevoeging of deel van een groter geheel?

    De sandgoose die er wel in zit (hebben BBB en PM bevestigt) maar die niemand kan vinden...

    De singing sword... schijnt er ook in te zitten maar hoe? moet je the better bard vinden (waar door de andere bards over wordt gesproken, dus niet die hoaxer op internet)


    alle plaatjes heb ik uit deze thread: http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=938
     
  9. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    De singing sword sit er niet in. Mensen hebben de game gehacked en zagen dat er balangrijke data ontbreekte bij de singing sword. Die is dus nog niet af.
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zegt niet zo heel veel er zijn een boel manieren om bestanden onzichtbaar te maken die zelfs hackers niet kunnen vinden...
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is het met de grote ton die verschijnt in de Hobbe cave, ik heb hem namelijk staan, en heb foto's mochten jullie het niet geloven.
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @ The Pulzer: Die plek waar je graaft en dan nothing intresting melding krijgt is (volgens mij) de plek waar je als je al de treasure clues hebt de treasure op kan graven.
     
  13. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ookal heb je alle 6 treasure clues, dan staat er nog hetzelfde.
    De treasure kun je ergens anders vinden, dus ik weet ook niet waarom ze dat gedaan hebben want hij zegt wel ''Yeah'' dus je hebt iets gevonden.
    Misschien doen ze het om je af te leiden ofzo.
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    we geloven je best... dat plaatje wat ik heb gepost lijkt me bewijs genoeg dat ie echt bestaat...

    idd die plek is duidelijk niet de plek waar de frying pan ligt... het is wel in orchard farm, maar ergens anders
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ff over die ton in de hobbe cave: volgens mij zit daar gewoon die bandiet in... in het verhaal (quest: hobbe cave geloof ik) kan je de bandiet (in de 1e zijkamer van de cave) meenemen en die bij de nymph inruilen voor de boy die je moet redden, volgens mij stopt de nymph die bandiet dan in de ton... ik denk dus dat dit niks betekent maar dat het gewoon een onderdeel van het verhaal is...

    @ The Pulser: Nice Work met die pics ;) ik d8 dat u t zoeken zat was maar toch goed dat we hier weer serieus verder gaan :D
     
  16. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, kan dat? Ik heb die bandiet laten sneuvelen onderweg en die nympf gekilled... wat aardig lastig was. Weer wat geleerd!
     
  17. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zal vast ook iets belangrijks zijn geweest bij die graafplek, maar het zal er vast uitgehaald zijn.. óf het is een geintje van de makers.. zo van: Haha, dan dénkt hij dat hij iets vindt, en dat foppen we hem''.. Zou kunnen toch? ;).
    Wat ik wel raar vond (of nog niet wist), is dat ik ergens in orchard farm een appel kon jatten.. Gewoon, uit de boom..

    En wat die 'deur' in de Twinblade Elite's Camp betreft, dat is amper een deur.. dat is gewoon een onderdeel van een kooi, verder niks. Dat kun je toch zien?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    @The Pulser: vast een domme vraag maar ik zie niet echt wat dat ding naast de ton op het eerste plaatje is, weet iemand dat ?

    de bandit wordt geofferd en veranderd in een ton ? en op een bepaald tijdstip springt ie open en komt er iets uit :p
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    dat is volgens mij het ventje dat je moest redden
     
  20. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    in 1 zo'n missie zegt zo'n vrouwtje toch: om kwart over drie kruipt de bluawe nymph ofzo :confused: misschien moet iemand is om kwart over drie naar die ton gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina