in xb magazine las ik dat er een blacno personage werd gemaakt als je net uit de guild komt dit heb ik niet denk ik ofwel weet ik niet waar ik het kan vinden? hebben jullie dat wel?
Nee in het XBM staat dat het wordt aangeraden om een blanco personage te maken omdat je dan niet de hele tutorial overnieuw hoeft te doen als je het opnieuw wil spelen.
dat is gewoon het personage waar je mee begint, dan heeft je personage nog geen evil of good points Edit: heb het fout
Natuurlijk er wel even voor zorgen dat je alle questjes hebt gedaan, natuurlijk. 5 gold verdienen, A+ en halen, appeltjes zoeken, bandieten afmaken en merels afschieten. (ben ik er nou nog wat vergeten?) Heb je wel wat good/evil points, maar dat zijn er maar heel weinig en heb je zo gecompenseerd.
Je hebt het niet helemaal begrepen Het gaat erom dat als je het spel hebt uitgespeeld en opnieuw wilt beginnen het hele tutorial-achtige begin (als kind in Oakvale en je opleiding in de guild) ook opnieuw moet doen. Dat is behoorlijk saai. Dit kun je voorkomen door een savegame te maken op het moment dat je de guild-opleiding net hebt afgerond. Op dat moment is je character nog volledig neutraal en 'blanco'. Zo kun je elke keer als je het spel op een andere manier wilt spelen deze savegame gebruiken en de guild-training overslaan.
Ah, ik ging ervan uit dat hij een savegame bedoelde waarin je kan beginnen op het moment dat je net je heroguild-seal hebt ontvangen en je kan gaan beginnen met de eerste 'echte' quest (beequeen)
Je hebt al een paar keuzes moeten maken, dus helemaal 'blanco' ben je niet. En inderdaad, je kan net zo goed die side-questjes bij de Guild doen: 4 cooking appels passen aan die chick, die merels killen voor die gast. Ook alvast 3x A+ halen voor het combat gedeelte. Dan heb je wel een ok 'blanco' save denk ik.
Nu we het daar toch over hebben... waar zitten al die k*t vogels... ik heb er nu 1tje die bovenop dat dak.. meer kan ik er nie vinde..
OH... Ik heb al die questjes overgeslagen in de Guild, zijn die erg boeiend dan? Hou je er wat aan over?
lekker veel gold ook, ik heb me helemaal uitgesloofd om die run te maken naar die demon door. krijg je er 50 gold voor ofzo (even later krijg je 2000 voor een missie) , schiet lekker op
wat loop je toch met berrie alle fable topics te kicken sjezus... niet normaal, en welke laatste missie denk je?? als je het niet weet ga dan lekker doorspelen voordat je iets vraagt... [size=-4] en je mag me een wannabee mod noemen, but I don't give a fuck[/size]