jaja heb de nieuwe PU en ze hebben de review, maar dan wel alleen van de singleplayer!!! Ik weet alleen niet of de mensen het cijfer al willen horen, dus als je het wel wil horen reageer dan maar effe en dan zal ik het je zeggen !!
volgens mij weet iedereen dat hier al omdat de pu al weer een par dagen uit is......(ik zelf wel iniedergeval zonder dat ik de pu heb)
ow hij was toch al een tijdje uit na dan zeg ik het maar gewoon: een 9.3 . een beetje teleurstellend he!! want wat blijkt het verschild helemaal niet zo met deel tenminste het singleplayer gedeelte. Maar dat was ook helemaal niet de bedoeling van de makers ze wildden het alleen spannender en hectiser maken maar niet teveel niewigheid. maar nu vraag ik me af, wat vinden jullie van dit cijfer?? teleurstellend?
een 9.3 lijkt mij nog steeds erg hoog. Ik denk ook niet dat een hoger cijfer terecht zou zijn als ik de pu lees. Ze geven goede argumenten waarom dit zo is. En idd...heel erg vernieuwend i het ook niet, maar het bleef wel superleuk.
Ik snap echt NIET waarom mensen gaan blaaten als Halo2 een 9.3 krijgt... waarom roepen dat het te laag is!? Een 9.3 is een zeer goed cijfer dus waarom dr over gaan mekkeren?