Denken jullie dat Rainbow Six Black Arow.... nog gespeeld wordt als halo 2 uit komt? of denken jullie dat het stof in gegooid wordT Dit vraag ik mij af. Zeg het hieR
het lijkt mij dat het wel veel minder zal worden gespeeld als halo uit is maar dat is zo met alle spellen.
Ieder zijn smaak. Halo2 en RB6 ba zijn totaal verschillende genres. Ik denk dat het wel minder wordt, maar ieder spel heeft zijn fans.
Ik ben het met frankx eens. Als je van die multiplayerfilmpjes ziet van Halo 2, dan zie je dat het toch wel erg veel beuken en rauschen is...een complete choas met veel spelers op een groot speelveld...Wapens als Rocket Launchers en voertuigen zijn hier dan ook geen uitzondering op. Rainbow Six is wat dat betreft veel meer een strategische game. Ik denk dat je die twee games als afwisseling juist in je Xbox gaat gooien, anders wordt het zo snel saai!!!
Op 9 november en de dagen erna zit waarschijnlijk zon beetje elke xbox liver halo 2 te spelen. Maar na een paar weken gaan mensen denk ik af en toe gewoon weer hun oude spellen spelen.
Ik vond Rainbow Six veel te statisch. Meer stealth dan knallen. Voor allebei de genres zijn liefhebbers te vinden. Toch denk ik dat de meesten liever Halo 2 spelen. In Rainbow Six moet je tijd stoppen om een beetje mee te kunnen. Ik speelde het af en toe, maar dan wordt je constant afgeschoten door de betere spelers. Halo 2 pak je sneller nog een keer op, net zoals nu ook al door veel mensen gebeurd met Halo 1.
Ik denk dat de mensen die vandaag die maps gekocht hebben. nog wel even dit spel blijven spelen. vanochten had je 5 gewone maps. verder allemaal nieuwe maps. killerhouse volgens mij en office
ja de eerste paar weken alleen halo 2 en daarna gaan mensen pas weer hun oude spellen spelen(dat zag je ook bij sc: pt)
ik heb op Xbox Live gevraagd. en redelijk veel mensen zeggen dat ze Halo 2 niet eens Gaan kopen. en veel koop liever need for speed underground. en blijven dit liever spelen!