spammen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Phantom X, 31 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja. En nee, zoek het zelf maar op als je twijfelt. Het is een redelijk actueel onderwerp; dus met een beetje moeite kan je er wat over vinden.
     
  2. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een domme vergelijking, bovendien als je zegt stelselmatig, dan gaat het dus ook om een serie moordenaar dus dan klopt de vergelijking ook niet _0/
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je de hypothese niet snapt; reageer er dan niet op.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    vergelijking ging er om dat je alles wel kan omdraaien.
    Tenminste ik denk dat Orcrist dat voor ogen had toen ie die opmerking plaatste.

    Hoe dan ook, het spammen wat dit figuur(en) doet is wel degelijk stelselmatig en dat zou genoeg kunnen zijn om door middel van die nieuwe wetgeving dit figuur aan te pakken.
    Leeftijd zal vast wel meegenomen worden mocht er een straf uitgesproken worden. Intresseert mij persoonlijk ook weinig wat voor straf/boete ie zou krijgen, als het in ieder geval maar betekent dat het afgelopen is met dat idiote gedrag.
     
  5. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp hem wel, het slaat gewoon nergens op. Maargoed, zorg er dan maar voor dat die jongen een boete krijgt, niet dat het zal gebeuren |:-
    beetje relativeren kan geen kwaad hoor.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ten eerste; als je hem begrijpt, dan slaat het wel ergens op. Dus je begrijpt hem niet.
    Ten tweede gaat het jou niks aan of de jongen een boete krijgt of niet, en of hij van internet zal worden afgesloten of niet. Dat zijn ook mijn zaken niet. Maar de mogelijkheid is aanwezig dat het kan gebeuren.
    En ten derde is er iets mis met jouw relativatie vermogen. Spam is spam. Probeer je dus keer op keer ongevraagde info aan iemand op te dringen dan is dat een ernstige vorm van spam. En strafbaar.
     
  7. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje, have it your way, volgens mij is het een beetje zinloos om een kapsones modje het tegendeel te laten geloven.
    als jij zo zwart wit denkt komt er toch nooit een eind aan deze discussie _0/
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb argumenten naar voren gebracht; en jij brengt daar helemaal niks tegen in. Debat technisch erkent een onafhankelijke jury dus mijn gelijk. In dat geval is er bij deze al een eind aan de discussie. |:- _0/

    /edit Anyway; de thread heeft zijn doel gehad, jullie weten dat wij er ook actief mee bezig zijn om de etters hier te weren. Deze gaat dus dicht.

    - Closed
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina