1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gewone controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door N13LS, 31 okt 2004.

  1. N13LS

    N13LS Niels Blok

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal vast wel gepost zijn maar toch kon ik het niet vinden:

    ik ging een xbox kopen maar er waren nergens meer gewone controlers (geen S dus) meer de koop, is dit overal zo of alleen in de winkels waar ik ben geweest? (bart smit, dixons en free record shop)
     
  2. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    in belgië is hij alvast nog te vinden... wss wel de winkels zijn waar jij bent geweest...
    veronderstel ik toch...

    _O_ ms xbox _O_
     
  3. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in nederland zit er standaard een controller S bij......
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zover ik weet overal (in NL). Ze worden jammergenoeg niet meer geproduceerd. Misschien dat je ze buiten NL of 2dehands nog kan vinden.
     
  5. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Via internet kan je zo'n gewone controller toch noch wel bestellen?
     
  6. N13LS

    N13LS Niels Blok

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk kan dat nog wel maar ik heb al eens eerder een 2e hands controler gekocht (voor ps1) en die deed het na 2 weken al niet meer dus koop ik ze liever nieuw

    en ze worden in nederland in de packs (xbox + spel + controller) alleen nog met S geleverd
     
  7. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel een controller van mij overkopen...haat dat ding..misschien 1 dag gebruikt. Of ruilen tegen een S die je bij je console krijgt?
     
  8. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? IN belgie nog wel? Dat zou relaxed zijn, ik snap niet waarom heel de wereld zo graag die kleine moet hebben. De xbox is geen spelcomputer voor jochies en meisjes van 8 jaar die monsterkleine handjes hebben. Die grote waren gewoon relaxed.
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die grote zwaar onhandig...wil m graag kwijt :D...misschien maar eens te koop / te ruil zetten :D.
     
  10. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan in ieder geval wel op gcshop de logitech wireless bestellen is ongeveer t zeflde alleen draadloos en van logitech en ietsje kleiner
     
  11. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook erg dat die grote niet meer verkocht worden, de kleine kan ik ook wel prima mee overweg maar ik kan langer spelen met die grote zonder dat het gaat irriteren :)
     
  12. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de S toch echt veel fijner.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo'n gewone he.
    dat is toch een grote?
    ik wil hem wel ruilen voor een kleine.
    pm me maar.
     
  14. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs je dan een aantal PMs delete kan ik je er 1 sturen ;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    haha ok:eek:
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom wil je dan zo'n grote?
     
  17. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    De reden waarom ik bijv. alleen met een grote controller wil spelen is dat de [back] en de [start] knoppen in het midden zitten, die zijn dus makkelijk met je duim te bereiken.

    Bij de "S" zitten ze links op een onhandige plek, hetzelfde geldt ook voor je zwarte en je witte knoppen....die zitten rechts op een onhandige plek.

    Hadden ze de knoppen indeling precies hetzelfde gehouden, dan had ik graag met een "S" willen spelen, maar nu is die "S" gewoon zwaar klote te bedienen.
     
  18. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de posities van de zwarte en witte, start en back juist heel handig bij de S-controllers! Je hoeft namelijk niet je duimen te verplaatsen om erbij te kunnen, je moet je duim gewoon strekken.
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind de kleine fijner in de hand liggen maar ik kan er niet mee spelen!! ben in black arrow zo de grote gewend dat ik gewoon niet met de kleine over weg kan(waarschijnlijk ga ik vanaf halo 2 met de kleine)
     
  20. N13LS

    N13LS Niels Blok

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje offtopic mensen.....
     

Deel Deze Pagina