[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou hem een negen geven. Dit rekening houdend met de capaciteiten van de ps2. Geen 10 omdat het perfecte spel gewoon niet bestaat.
    Het is wel het eerste spel wat toffer is als ik gehoopt had.
     
  2. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zeker ja ik zou hem een 9.5 geven hij is bijna perfect maarja je moet altijd weer iets beters kunne maken dus geen een spel krijgt een 10
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de gameplay zeker een 9,5, replay een 10 en graphics een 8,5

    _O_ _O_ _O_
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je kunt een 10 ook wel aan een niet helemaal perfect spel geven.

    Ik bedoel GTA:confused:A blijkt zoveel beter te zijn dan ieder ander PS2 spel (in ieder geval beter dan GTA3 en VC die ook al hoog scorden) dat een 10 ook een aanduiding kan zijn dat het gewoon het beste spel is dat nu te verkrijgen is. Een perfecte game zul je nooit krijgen
     
  5. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ding vind ik vreemd aan de screens (heb hem zelf niet): Je spuit met groene graffiti een roze tekening. Huh :confused:
    Maar dat zijn natuurlijk details *)
     
  6. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zo is het niet
    Je spuit je eigen tag (die is groen) over andere heen, van rivaliserende gangs. (Die zijn roze)
     
  7. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt...je kan voortaan maar beter gedetaileerder kijken en dan je ding zeggen:p
     
  8. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft m zelf toch niet....
     
  9. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook maar een grapje iedereen heeft weleens zoiets tog....maare weet iemand PRECIEs waar die quard staat ik vergeet steeds waar ik hem toevallig tegen kom
     
  10. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    quard = ???
     
  11. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    die 4wieler quad ....je weet tog wel wat dat is :confused:
     
  12. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooooo Quad! Ik had m ook een keer gevonden in zo'n klein dorpje maar vanochtend kon ik m niet meer vinden...
     
  13. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    o dan ben ik niet de enigste die hem kwijt is:p
     
  14. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    maare mensen schrijf alles op wat jullie tegen komen enzo en wat julluie fet vinden want dat is ook leuk voor de mensen die de game niet hebbuh en er een kijkje op willen hebben hoe fet de game is
     
  15. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon FET, sowieso. 'Nuff said
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat, in las venturas pas. Tering. Weet je misschien hoeveel procent je moet hebben om naar las venturas te kunnen? Ik zit rond de 18%. Maar ik wil zo snel mogelijk alle eilanden hebben.
     
  17. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, net weer 8 keer dezelfde missie gedaan, maar kom er niet uit...

    Ik zit dus nog steeds in het eerste gedeelte en heb al aardig wat missies uitgespeeld maar ik moet nu nog 1 missie die ik maar niet haal!
    Het is die missie dat je met die dikke gozer zo'n gebouw binnen gaat en een hoop gasten af moet knallen, daarna buiten nog een paar (tot zover een piece of cake). Eenmaal achterop die motor dat je die truck en andere motor/autorijders af moet schieten wil me echt niet lukken. Voor m'n gevoel schiet ik ze toch echt rap van die motors af, maar ze blijven maar komen en komen, totdat de health van die gast op is en je "mission failed" weer te zien krijgt. Hebben jullie dit op een speciale manier aangepakt ofzo? Alvast bedankt!
     
  18. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net met het wedden op paarden bij elkaar een kleine $31000000 gewonnen (ja dat zijn 6 nullen) 8) 8)

    Dus voor iedereen die zonder cheats veel geld wilt, DOEN!
    Telkens alles wat je hebt inzetten (ik begon met ong 15000) en wedden op het paard dat 11/1 of 12/1 uitbetaald. Verlies je? je game opnieuw laden en blijven proberen, als je wint natuurlijk wel saven en opnieuw gaan. Met een beetje geduld sprokkel je een klein fortuin bij elkaar :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  19. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah das lame man... Dan voelt het toch of je een beetje met de game knoeit.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    op eerste eiland staat hij. (logisch) op de map staat hij bovenaanlinks, ga dus naar de meest linkse brug naar san Fierro en doe dan map vergroten (x in menu) dan kijk je en zie je als het goed is een aantal stukken verdeeld door verharde wegen. Eerrst een groen stuk (meest links) en dan een grote boederij met bruin. hier moet je naar toe en dan staat hij helemaal in het noorden tussen de twee schuren en de Silos. hoop dat je hem zo kan vinden


    waar kan je eigenlijk parachute springen dan (pas sinds las venturas??) en wanneer kan je vliegen en wanneer?

    btw dubbele uzi's rockt
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004

Deel Deze Pagina