Heb et systeempje gister dan eingelijk in huis gehaald Ik heb er een Maxtor 80GB HDD inzitten en et werkt allemaal perfect, niet meer met cd's kloten en als je je Ps2 es meeneemt naar vrienden ofzo dan hoef je ook niet al die spellen mee te sjouwen Mijn Ps2 is alleen wel een aardig stukje aangekomen. Volgende week even een lidmaatschap bij de Video Land krijgen en stapel spellen huren
Is het ook mogelijk je dvd collectie op de harddisk op te slaan? bij welke nederlandse online gameshop kan je deze set bestellen?
www.hotbit.com hebben ze de HDloader wel, moet je los even bij www.update.nl of welke Pc winkel ook even een Maxtor HDD kopen. Je kan zover ik weet niet met de HDLoader Dvd Kopieren naar de HDD, geen id of het met andere software kan. Deze site is heel handig : www.ps2-scene.org
Die hd loader lijkt mij ook wel wat vooral omdat me dvd's dan heel blijven. Tijdje terug gt3 voor de 2e keer gekocht omdat me eerste dvd onleesbaar is Voor dat geld had ik ook zo'n hd loader kunnen kopen. Is dit ding bij alle goede gameshops te koop?
Denk niet dat die overal te koop zal zijn, zegt mijn voorgevoel. Maar de betere gameshops zullen hem denk wel hebben.
Sony is een rechtzaak aangegaan met HDLoader, voor zover ik weet. Op een hoop plekken is het programma nu tijdelijk uit de handel.
www.hotbit.nl heeft em zeker nog, en ik ben nog aan et zoeken om mijn HDD/PS2 aan mijn Pc te krijgen. Dan is het wel mogelijk om een programma erop te zetten die Dvd's kopiert denk ik. Iemand ervaring met de X-Port v2 van Datel? Daarmee kan je je Ps2 aan de Pc koppelen en Save Games van je Mem Card naar je Pc gooien en anders om, denk dat het dan ook wel mogelijk is om dan programma's naar de HDD te gooien. Weet het aleen niet zeker.
Tja, heb het een tijd terug ook in huis gehaald... werkt prima, en ik ben er tevreden over. Gewoon mijn originele spellen op de hd zetten en spelen maar... geen gezeur van cd's wisselen. Plus dat je laadtijden er iets op vooruit gaan .
Me broertje heeft vandaag een mail verstuurd naar hotbit. Ze zeggen dat hun versie alleen werkt op omgebouwde PS2. weet iemand waar ik HDloder kan kopen voor de normaal PS2 (dus niet omgebouwde PS2) groet memo
Dus als ik het goed begrijp kan dit ook: Ik heb een orginele PS2. Koop de Hdloader + Hard Disc van 80 GB zeg maar. Download een spel, brand op DVD zet de gegevens over op de HDD en ik kan gewoon het spel op de PS2 spelen?? klinkt vaag als je een orginele PS2 hebt...
www.gbashop.nl, daar hebben ze de HDAdvance, die heb ik ook en is beter, je kan to 200 Gig HD gebruiken.
Werkt HDloader, HDadvance in combinatie met zo'n HD ook met de nieuwe PStwo? Moet je de harddisk aansluiten of in de console inbouwen? Sorry dat ik het vraag maar ik ben wat dat betreft geheel een newbie op het gebied van game consoles