Hoi! Wie houdt eigenlijk hier bij welke games er in NL uitkomen? Ik weet dat er genoeg sites zijn, maar ik zoek echt een NL site met alle (toekomstige) releases in NL. Soms hebben wij het later dan de UK en andersom....is er iemand die hiermee fanatiek mee bezig is? Zo heb ik dit weekdn Splash, Turok al kunnen vinden Anyway: wie heeft de actueelste releaselijst van NL???? Kben benieuwd (gaat meteen in mn favorites) Greetz!
Ik kan me herrineren dat er een x een forum is geweest waarin iedereen poste of hij in de winkel al een nieuwe game had zien liggen. Weet niet of die nog open is...
wat is Splash? Splashdown?? Ik zou die site niet weten, maar binnenkort kan je hier op xbw.nl een overzichtelijke lijst vinden waardoor alles over releases duidelijk moet gaan worden.
Ik heb hem nu 1 dag. Ik vind het neit echt wat, als je Wave Race op de N64 heb gespeeld moet je deze zeker links laten liggen...
Hallo Kijk hier eens, altijd up to date. http://www4.fdewb.unimaas.nl/gm/ Onder Game Sectie vind je wat je zoekt. Anne
Hmm irritant dat je eerst op de game moet klikken voordat je kunt zien wanneer hij uit is of dat hij al uit is ]:-
Ja is een goede lijst wat mij betreft, goed up to date en ook handig dat je kunt zien hoe lang de game al uit is